Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Farve valg- sort ?

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

07-07-2007 kl. 19:18

Hej - jeg er i gang med at handle ny bil og står nu overfor farve valget. Jeg overvejer pt. at vælge sort, men men synes jeg får mange negative tilbagemeldinger fra bekendte om farven. Den er for svær at holde, alle ridser/skrammer ses og den får "flammer" af vaskehallen. Kan nogle komme med lidt råd og vejledning? Er klar over at sølv er absolut blandt de mest medgørlige farver, men det bliver IKKE sølv. Har haft alt for mange biler i sølv tidligere. takker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2007 kl. 20:06

Vi har lige købt ny bil og der stod valget mellem hvid, sort og koksgrå.

Vi valgte koksgrå den da havde den mørke farve men stadigvæk lidt "struktur" så riser m.m. ikke bliver set så meget som på en helt sort.

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

08-07-2007 kl. 21:39

Det er bestemt ikke fordi jeg har tænkt mig at lade folk i dette forum afgøre farven på min bil. Mit valg står mellem mørk koksgrå og sort. Da jeg har hørt meget negativt omkring sort og hvor svær den er at holde hælder jeg mest til den mørke koksgrå. Nu er det desværre sådan at der er LAAANG leverings tid på den koks og jeg kan få den sorte nu. Så i mine øjne klæder begge farver bilen, men jeg ønsker også en farve som er til at holde.

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

08-07-2007 kl. 21:42

Det er bestemt ikke fordi jeg har tænkt mig at lade folk i dette forum afgøre farven på min bil. Mit valg står mellem mørk koksgrå og sort. Da jeg har hørt meget negativt omkring sort og hvor svær den er at holde hælder jeg mest til den mørke koksgrå. Nu er det desværre sådan at der er LAAANG leverings tid på den koks og jeg kan få den sorte nu. Så i mine øjne klæder begge farver bilen, men jeg ønsker også en farve som er til at holde

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2007 kl. 17:50

En lille side bemærkning er at de pæne linjer der er på en bil, de forsvinder lidt hvis bilen er sort, så har din bil nogle fede design mæssige detailjer, så vælg en anden farve end sort.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

07-05-2011 kl. 08:33

Hør nu efter hvad Hans S skriver.

Hvis et flertal af dine bekendte og folk på et chatforum, syntes at lilla med grønne striber er flot, ville du så købe sådan en bil ???

Vælger du kæreste på samme måde ;-)

Køb nu bilen i din favortifarve, og nyd livet.