Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Erfaringer med Renault Grand Modus?
Profil slettet
26-09-2010 kl. 16:46
Vi er en familie på 4, 2 voksne, 1 barn på 2 år og 1 spædebarn. Vi er på udkig efter en ny vogn, og i dag fik vi tilfældigvis et godt tilbud fra Renault, ny Grand Modus Expression 100 TCe til 155000 kr, dvs. et rabat på 25000 kr.
Vi har aldrig før overvejet Renault og kender ikke mærket så godt, så vi kunne godt tænke os at hører jeres meninger om bilen. Vi er i tvivl om følgende:
1) Er bilen øknomisk at kører i, samt er driftomkostningen dyrt?
2) Hvordan er kvaliteten for Grand Modus, er der nogle ting som vi skal være opmærksomme på fra starten?
3) Vi kører mest i byen ca. (20 km dagligt), og hvad skal vi forvente når det kommer til service?
4) Generelt godt og skidt om Renault.
Vi har hele tiden overvejet en Fabia Combi fra Skoda, men synes at Grand Modus får man mere bil for pengene, samt at bilen synes at være mere rummeligt end Fabia Combi.
Profil slettet
26-09-2010 kl. 17:18
En noget overset bil på det danske marked, derfor nok den store rabat på 25.000 kr.
Kvaliteten bør være på samme højde som en Grand Scenic og Clio som begge har fået meget ros for deres driftsikkerhed samt sikkerheden i bilen.
Mere kan jeg desværre ikke bidrage med da jeg ikke kender bilen bedre :-(
Kvaliteten bør være på samme højde som en Grand Scenic og Clio som begge har fået meget ros for deres driftsikkerhed samt sikkerheden i bilen.
Mere kan jeg desværre ikke bidrage med da jeg ikke kender bilen bedre :-(