Bilbasen Forum
Erfaring med tuning - www.chipexpress.com/
Morten Meldgaard
bruger siden
06-01-2004
02-04-2009 kl. 09:16
H P
bruger siden
06-01-2004
02-04-2009 kl. 09:50
Jeg ville aldrig tune min bil (jeg er nok lidt kedelig) dernæst HVIS jeg skulle, så ville jeg helt sikkert vælge et sted i Danmark som jeg kan besøge hvis skidtet ikke virker.
Du skriver ikke hvor gammel din bil er, men fabriksgarantien ryger en tur, dæk, kobling og gearkasse bliver, hvis altså boksen virker, belastet ud over hvad det er bygget til, dvs. du risikerer at det ikke kan holde.
Dernæst vil du, den dag den skal sælges, risikere at folk hopper fra hvis de opdager at den er tunet (det ville jeg ).
Det er i øvrigt min opfattelse at en del af dem der tuner deres bil ikke kan få nok ( jeg har set mange eksempler i min tid i bilbranchen) så når de har kørt nogle måneder med +30HK, så tænker de "jeg kunne godt liiige bruge 20HK mere"
Du skriver at "gode råd modtages med kyshånd"
Dette er mit kedelige men velmenende råd.
Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006
02-04-2009 kl. 09:55
Jeg vil fraråde dig at købe noget over nettet.
Brug istedet www.scantune.dk i Galten ved Århus. Han er proff, og prisen er vist den samme. Han optimerer netop din bil, istedet for et vægtet snit af en masse biler. Jeg har selv lige fået chippet min Golf his ham - meget proff. Og bilen kommer på rulle felt både før og efter.
Prøv det!!
Henrik
Morten Meldgaard
bruger siden
06-01-2004
02-04-2009 kl. 10:02
1000 tak for rådene..jeg trækker helt sikkert følehornene til mig igen.. Ønsker ikke at skade bilen!
tak for hjælpen