Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Erfaring med Autohenter søges

Anders Vestergaard

Anders Vestergaard
bruger siden
23-11-2008

26-11-2010 kl. 14:33

Hej allesammen, Jeg er i færd med at købe en brugtbil og overvejer seriøst at benytte autohenter til at hjælpe mig med import fra Tyskland. Jeg har indtil videre haft rigtig god dialog med både John og Andreas fra Autohenter og føler mig overbevist om at det giver mening for mig at bruge deres service. Dog vil jeg meget gerne høre fra andre - der har benyttet sig af deres importassistance med fokus på totaloplevelsen samt hvordan I forholdte jer til det faktum at man skal overføre pengene for bil samt gebyr uden nogen form for sikkerhed. Hos Autohenter overfører man via bank og ikke kreditkort dvs. man som forbruger er stillet væsentlig svagere hvis evt. problemer opstår. Alle svar modtages med glæde. NB. jeg har læst de eksisterende kommentarer på forummet - som var positive - men er nysgerrig efter om der er flere, der har lyst til at dele ud af deres erfaringer. på forhånd tak og med venlig hilsen, Anders

Dette indlæg blev 26-11-2010 17:15 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-11-2010 kl. 01:05

Hvad koster det ca for en hentning af bil sydtyskland ?

Mvh

Anders Vestergaard

Anders Vestergaard
bruger siden
23-11-2008

28-11-2010 kl. 11:27

Hej Alle

tak for jeres svar - det lyder jo som om jeg trygt kan tage skridtet videre med autohenter.

Vi er på jagt efter en opel vectra 1.9 CDTI (150) stationcar fra 2005-2007 med god udstyrspakke. Vores kørselsbehov (15-20.000 km/år) refærdiggør nok ikke en diesel - men vi kan godt lide momentet i diesel biler. Vi overvejer både manuel og automatgear - da jeg normalt er tilhænger selv at være herre over gearvalget men samtidig godt kan se det behagelige i automatgear. Er der nogen, der har erfaringer med reparationsomkostninger på hhv. manuel vs. automatgear.

Jeg har oprettet en anden tråd hvor jeg spørger til forskellen mellem 2005 og 2006 modellen - da modellen fik et facelift i 2006. Spørgsmålet går på om der også er sket noget i kabinen og i motorur mmet på 1.9 versionen. Så vidt jeg har læst mig frem til fik 3.0 versionen et løft fra 177 hk til 184 hk - mens det ser ud til at 1.9'eren forblev på hhv. 120 og 150 hk. Endvidere ser det ud til at begge er common rail og ikke pumpedysse motorer.

vh. Anders