Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Er tyske biler bedre

Profil slettet

Profil slettet

04-06-2003 kl. 16:32

Saxo, Xsara, 406, 306, 106 falder da ikke voldsomt i pris.
Og efter udbud-efterspørgsels teorien, vil de franske biler blive dyrere de næste år.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-06-2003 kl. 09:42

Hej Tim
Hvis du lige kigger på de to ovenstående links, kan du se at VW ikke er bedre som brugt. Xsara ligger på 4 pladsen, VW golf på 19.

Profil slettet

Profil slettet

06-06-2003 kl. 18:52

Den dør effekt som du beskriver er netop opfundet af markedsføringsfolk, for at få folk til at tro at de er bedre. Ren reklame. Det er ikke noget jeg har fundet på, men jeg er uddannet inden for markedsføring.
Hvis det er tykkere blik, hvorfor vejer de så ikke mere? Og det er vist lang tid siden du har lyttet til en fransk dør.

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

06-06-2003 kl. 22:33