Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Er jeg mon den eneste i DK?

Steen Jensen

Steen Jensen
bruger siden
25-10-2006

28-09-2008 kl. 14:52

Ang. 2008 Renault Laguna III 2,0 dCi 150 Dynamique st.car aut. 5d Efter 1 år med Avensis 177 hk diesel / man.gear og 1½ år med 407 136 hk diesel / aut.gear - og stadig ikke helt tilfreds med den samlede køreoplevelse, tog jeg en prøvetur i Laguna III 150 hk diesel ( har tidl. haft en Laguna II ). Konen var med på den, hvis altså jeg ville koste de sidste penge, for hun ville IKKE undvære aut.gear. NU - ½ år og 24.000 km efter købet har den kørt på polske start/stop veje, hen over Col de Calibier og sust afsted på diverse motorveje. Og - JA, konen og jeg nyder stadig HVER DAG med bilen, og NEJ - endnu har vi ikke haft nogle "typisk-fransk-bil" fejl, så måske er vi de eneste i Danmark, der finder bilen interessant og brugbar. Men - So What !! Hvis bare alle Passat og Mondeo-ejere er ½ så glade for deres bil, som vi er for Laguna'en, ja- så vil det da kun glæde os. HVIS - der nu alligevel skulle sidde én enkelt bilkøber derude i æteren, som bare svagt har haft en Laguna i tankerne, så vil vi bare støtte lidt op ved at sige: PRØV DEN - og PRØV DEN IGEN !! Måske ?? - vi kan blive 2 i DK :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-10-2008 kl. 15:37

Du er ikke alene :-)

Det er en super fed og velkørende bil. Jeg elsker designet indvendig og udvendigt.

Flottere og mere velkørende bil fåes ikke til pengene!

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2008 kl. 20:15

Renault DK har givet et tilskud til Renault forhandlerne og Laguna III kan derfor sælges til YDERST attraktive priser.

Kontakt mig på MM@Dahlpedersen.dk for et uforpligtende tilbud

Mvh Morten Munksgaard

Steen Jensen

Steen Jensen
bruger siden
25-10-2006

21-12-2008 kl. 13:09

Jeg vil såmænd bare sige Mange Tak for Jeres indlæg til mit spørgsmål " Er jeg mon den eneste i DK? "
Det er dejlig at høre, at der trods Laguna'ens manglende deltagelse på Top 20 Listen, stadig findes tilfredse ejere af Renault'er, der tør sige deres mening "højt".
Jeg har det faktisk helt fint med at køre i en bil, man ikke møder "hver dag", og er stadig efter nu 30.000 km overbevist om, at hvis bilen blev totalskadet i morgen, ville jeg bestille en ny af samme model.
Selvom jeg må indrømme at den nye Insignia også ser spændende ud -
ikke mindst som Sport Tourer - hvor fandt de mon det navn fra :-).
I oktober havde jeg en kollega med på tur til NL, og iforb. med skift af firmabil ryger hans 407'er 1,6 HDI ud til fordel for en Laguna 1,5 dCi.
OK - han er også inhabil, har tidl. været den lykkelige ejer af en Laguna II.
Glædelig Jul til alle tilfredse bilejere - også dem i Passat/Modeo/ 6'ere :-)
PS - en extra hilsen til Martin Jelle, der desværre har haft en så dårlig oplevelse af Renault, Randers - lad det nu ikke gå over bilen (eller konen) ..ha..ha..
PPS - i torsdags fik jeg lige en 1 times prøvetur i en Lexus LS 600h,
og øh--- det er "en hel fin lille miljøbil " :-)