Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Engelsk / Fransk Manual

Kasper Mølbæk

Kasper Mølbæk
bruger siden
15-04-2005

05-10-2008 kl. 11:27

Ang. 2006 Renault Scenic 1,5 dCi 105 Authent. Pack 5d Hvad betyder denne servicemeddelelse I manualen til vores Scenic står der "change oil 500N". Jeg ved godt at der skal skiftes olie et eller andet sted, men hvor og hvad betyder 500N? Der står 500N uanset om vi har kørt 100 km med samme meddelelse så det er ikke om 500 km eller lign. Der er ingen rød eller orange farvede alarmlamper der lyser, så jeg regner ikke med at det er noget farligt for motor o.lign. Mit eget bedste bud er at det nok er servoolie eller lign. der skal gøres noget ved. Jeg har set efter i manualen, men der er der kun franske displaymeddelelser der beskrives, mens de står på engelsk i bilen... Er der nogle af jer der har en bedre ovarsat manual og evt. kan slå det op for mig vil jeg være taknemlig. pfh Tak Kasper Mølbæk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Mølbæk

Kasper Mølbæk
bruger siden
15-04-2005

05-10-2008 kl. 22:18

Tak for hjælpen - jeg må vist hellere på et læsekursus... eller bare bruge min fantasi lidt mere. Det ville nu være rart hvis billederne i manualen svarer til virkeligheden...Men rart at bilen ikke fejler noget akut.

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2008 kl. 10:45

det kan jo 5mutte, det 5kidt :-)