Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ekstra sele i Citroën Evasion - kan man????
Profil slettet
13-03-2008 kl. 18:33
Hjælp.
Jeg har ringet til Citroën i Kalundborg og de vist ikke elt om det kunnelade sig gi sig.
Jeg ville rigtig gerne købe en Evasion, men på første række bagsædder er der kun hoftesele i midten. Det betyder så at jeg ikke kan spænde en autostol fast på det sæde. Hvilket jeg skulle hvis jeg skulle købe den.
Da jeg skal ha' 4 autostole + en tvillingevogn med ud og kører.
Jeg er lidt desperat for at finde et svar - da jeg gerne ville ud og købe bil i weekenden - og ikke helt kan forståe at en forhandler ikke kan svare på spørgsmål om sin egen bilmærker.
Kan nogen hjælpe mig?????
Hilsen Maria
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
19-03-2008 kl. 14:31
Hej Monica
Hvordan i alverden vil du opgradere fra hoftesele til 3-punktssele? Skifte den omkringliggende karosse ud til en nyere med de korrekte sele-befæstelser? Eller nøjes med at udskifte hele det midterste sæde til en model med indbygget 3-punktssele, og håbe på en grad af kompatibilitet, så sædet ikke blot bliver flået løs af vognbunden i tilfælde af en kollision?
Eller er der andre metoder, jeg ikke lige kan gennemskue?
Hvis en Citroen-forhandler ikke har svaret KAN det jo skyldes, at det ikke er så ligetil..... og så kunne man jo forsøge at ringe til importøren og få et bud.
vh
Thomas
Hvordan i alverden vil du opgradere fra hoftesele til 3-punktssele? Skifte den omkringliggende karosse ud til en nyere med de korrekte sele-befæstelser? Eller nøjes med at udskifte hele det midterste sæde til en model med indbygget 3-punktssele, og håbe på en grad af kompatibilitet, så sædet ikke blot bliver flået løs af vognbunden i tilfælde af en kollision?
Eller er der andre metoder, jeg ikke lige kan gennemskue?
Hvis en Citroen-forhandler ikke har svaret KAN det jo skyldes, at det ikke er så ligetil..... og så kunne man jo forsøge at ringe til importøren og få et bud.
vh
Thomas