Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

dumt at skifte bil

Henrik Hollesen

Henrik Hollesen
bruger siden
23-11-2003

08-12-2008 kl. 18:16

nu bliver bilsalget da sat helt i stå ,laver afgifter i 2015 år nu skal man jo regene på hvor længe bilen kan holde, jeg ville have skifte den ene af mine biler, men den får lov at køre, bare lige et surt opstød mvh ole

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

08-12-2008 kl. 20:02

Dumt at lade være...?

Jeg gider ikke planlægge mit liv efter hvad der kommer til at ske i 2015!

Profil slettet

Profil slettet

08-12-2008 kl. 22:03

Enig... Det kan de dælme også nå at ændre mange gange inden...

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

09-12-2008 kl. 08:42

Jeg overvejer også at skifte min computer ud, men jeg har hørt at om 6-7 år kan jeg købe en der er meget hurtigere og bedre for de samme penge, så det kan bedst betale sig at vente...

Hvis du vil skifte en af dine biler, så gør det da nu Ole - markedet vrimler med billige brugte biler, og der er gode rabatter at hente på de nye netop nu

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

09-12-2008 kl. 09:02

Aaarh... kan det nu være så slemt?!
Se frem ad istedet for bagud. Glæd dig at der hen ad vejen bliver billigere at købe bil. Altså jeg har ikke tænkt mig at køre gammel Polo frem til 2015 - eller 2020 for den sags skyld.
Det kan jo ikke nytte noget at sidde med armene over kors og spille pigesur.
Hvis det var sådan alle skulle tænke så havde jeg stadig en 386 computer og et kluntet og tykt tv uden fjernbetjening.

Gå du bare ud og invister i den bil du alllerhelst vil køre i sammensat med det rådighedsbeløb du har.
Og ellers kan du jo købe en af de RIGTIG mange brugte der er på markedet ligenu.
- Rigtig god jagt ;-)

Profil slettet

Profil slettet

09-12-2008 kl. 20:01

men Torben du må ikke forvente at det bliver billigere, selv om prisen reduceres til det halve, mon ikke der følger km afgifter med, således at det måske bliver billigere at beholde sin din dejlige fede gl. Audi/BMW, alternativet bliver måske en Prius el-bil, for at have råd til at køre - ooh skræk

Kenn Aakjær

Kenn Aakjær
bruger siden
06-02-2007

11-12-2008 kl. 20:09

tror også du ikke skal ligge dit liv efter hvad der sker om 6-7 år.
Du mister jo en formue på en bil alligevel, så til den tid kan du jo finde ud af om hvad du så skal gøre.
Det er jo nu du vil have den bil.
Lidt som, har hørt boligere falder mere i værdi, så blir boende i en 1 værelset med konen selvom der kommer tvillinger om en mdr. så finder vi noget andet om 3 år, når det begynder at gå op igen! hehe

Udnyt hellere krisen lige nu til at få et kanont tilbud

Profil slettet

Profil slettet

12-12-2008 kl. 16:51

Staten regner med, at det bliver i år 2015, men det er ikke fastlagt helt nøjagtigt, hvordan de vil gøre det endnu. Holland er meget længere fremme end DK på dette punkt og de ville have det startet op i år 2015, men har allerede nu udskudt det til 2016 og hvis jeg kender den danske regering godt nok, så skal de lige se hvordan det kommer til at gå i Holland før de tør gøre noget, så nok tidligst i gang i DK i år 2020.

Kan folk ikke se at Hr, Fjog lige skal score nogle billige points inden det støre "grønne" møde???

Noget helt andet er så, man kan da ikke tilretteligge sit liv efter noget, der måske sker i år 2015. Prøve at holde bilen kørende??? Ja prøv det, men hvem siger så at du overhovedet selv er levende i år 2015??? Fatter simpelthen ikke at folk kan begynde at tænke så meget over dette punkt allerede nu...