Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Det er Mandag, Regnvejr og jeg skal tanke
H P
bruger siden
06-01-2004
02-11-2009 kl. 09:38
Alligevel forlader jeg tanken med et stort smil på læben.
Hvorfor det ?
Jo, folk er altså ikke for kvikke når de skal tanke, man skulle ellers tro at alle efterhånden kan benytte en selvbetjeningstank.
Men nej, for det første så på de fleste tanke er der 2 standere, hvor man kan tanke fra begge sider, dvs. i teorien kan 4 biler tanke samtidig.
Så langt så godt, men nu kommer den første kunde, hans benzindæksel sidder på venstre side af bilen, så han kører til venstre hvor han parkerer ved den FØRSTE stander, bag ham kommer der så en anden bil med påfyldning til venstre, han må nu holde og vente på den første kunde alt imens nr. 2 stander står tom ?
Den første kunde skal nu ind og købe cigaretter, så han forlader "naturligvis" bilen efter at have tanket og går ind i butikken hvor der iøvrigt er kø.
Mit tankdæksel sidder ligeledes i venstre side, men jeg ved at det er ikke noget problem, fordi der er altså ingen problemer i at køre til højre, hvis man bare parkerer lidt tæt på standeren, så kan slangen sagtens nå om på den anden side af bilen.
jeg tanker og betaler ved standeren, samtidig sidder kunde nr. 2 STADIG og venter på nr. 1 som står i kø i butikken.
Det er den slags små oplevelser der får en kedelig grå regnvejrsmandag til at være en sjov dag.
Sidst rettet: 2/11-09