Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Det endte så med en Kia Ceed SW CRDI

Henrik Berg Andersen

Henrik Berg Andersen
bruger siden
28-07-2007

02-11-2007 kl. 00:07

Hej folks. Jeg har skrevet herinde rigtig mange gange og spurgt til højre og venstre, kommet med input og ladet mine syv sind trække mig rundt i alle afkroge af dette eller hint mulig valg af bil og ejerforhold. Jeg var sikker på (sådan da), at jeg ville vælge enten en Skoda Octavia 2.0 Elegance TDI, en Ford Focus Collection st.car 1,6 TDCi, eller en Kia Ceed SW 1,6 CRDI. Octavia en velafprøvet bil med god plads og kanon motor, der dog larmer, og så er det i en sedan version, som dog har et enormt bagagerum, der nærmest kan rumme et udslået 2-mandstelt. Focus Collection med alt muligt udstyr, gode køreegenskaber og en rigtig god pris. Men der kommer jo en ny her til december, så vidt jeg ved, så det med den gode pris er med et forbehold. Mit valg blev en Kia Ceed SW 1,6 CRDI. Den kommer til januar eller februar. Jeg valte i Sport version med alu og det hele plus træk. Med venlig hilsen Henrik Berg Andersen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 08:00

Så kan det jo være at du kan hjælpe en i samme situtation.

Jeg er nået så langt at det skal være en Kia Ceed eller Toyota Auris eller Skoda Fabia , alle i Disel.,,,,, men jeg kan kun finde støj måling på Toyota kan du eller andre hjælpe med de to sidste ????

Med venlig hilsen Helle

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 08:00

Så kan det jo være at du kan hjælpe en i samme situtation.

Jeg er nået så langt at det skal være en Kia Ceed eller Toyota Auris eller Skoda Fabia , alle i Disel.,,,,, men jeg kan kun finde støj måling på Toyota kan du eller andre hjælpe med de to sidste ????

Med venlig hilsen Helle

Profil slettet

Profil slettet

08-11-2007 kl. 18:54

det vil jeg så gørre i weekenden, har kørt i alle bilerne en gang så nu bliver det den endelige beslutnings tur.