Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Corolla drypper gul væske......

Jonas Tidemann Arp

Jonas Tidemann Arp
bruger siden
22-03-2006

14-02-2009 kl. 14:19

Hej Min Toyota Corolla er begyndt at dryppe "gul væske" efter endt kørsel. samtidig er temperatur-måleren under kørsel tæt på det røde felt og der kommer damp/røg op fra motorrummet efter kørsel og når jeg f.eks. holder i tomgang i et vejkryds der er ellers godt med vand og olie på den - så vidt jeg kan se - er der nogen herinde der har et bud på hvad der kan være galt? På forhånd tak go' weekend

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jonas Tidemann Arp

Jonas Tidemann Arp
bruger siden
22-03-2006

15-02-2009 kl. 10:24

Nej desværre det er en corolla heheh - er dog også en gammel Glass Back 1,3 XL fra 88' med 238000km

Skal kigge på den idag - puhh ha bliver ik' sjovt - den har storset aldrig fejlet noget

Sidst rettet: 15/2-09

Profil slettet

Profil slettet

15-02-2009 kl. 16:01

Så tror da pokker at køleren er utæt, hvis manden har kørt en løve ned.. hahaHAHAHAAARRhhh...nånej...

Nå, men for at være lidt seriøs, er Toyotaer fra den tid ikke også kendt for at have lidt svage kølere? Uanset kan man vel dårligt beklage sig over at en 20 år gammel bil gør knuder, når man tænker på hvad nogle uheldige bilejere bokser med på helt nye biler..
Håber du finder en (billig) løsning :-)

Sidst rettet: 15/2-09

Jonas Tidemann Arp

Jonas Tidemann Arp
bruger siden
22-03-2006

16-02-2009 kl. 12:14

Fandt ud af det var en køleslange der er revnet - har idag købt en ny slange for 159kr. hos en Aut. Toyota forretning - og så en ny dunk kølevæske. Mangler bare at montere den nye slange, det bliver noget pilfinger-arbejde......

Tak for alle hjælpsomme råd