Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
commonrail.
Profil slettet
03-10-2006 kl. 22:55
Som gammel Ford-sælger må jeg sige, at det bør der være i Focus TDCI, men den er ikke synlig i kabinen med mulighed for forprogrammering m.m. den arbejder kun i det øjeblik du har startet bilen...
Sidst rettet: 25/5-08
Peter Pedersen
bruger siden
06-01-2004
04-10-2006 kl. 21:53
der er oliefyr i alle danske focuser men timer er ikke standart oliefyret sidder foan torpedoen, det eneste man kan se nedefra er udstødningen. der er ikke oliefyr på importerede biler syd fra mvh peter
Profil slettet
06-10-2006 kl. 07:23
Hej alle.
Jeg læste for noget tid siden, at der var problemer med for lav drifts temperatur,på commonrail diesel motorer, bla HDI,TDCI,OG som følge deraf ikke varme nok i kabinen.
Der blev nævnt,at problemerne var udbedret med motorvarmere, og at Ford Focus TDCI, havde motor og kabinevarmere som standart.
jeg har netop reserveret Focus 1,8 TDCI 2002, og der er ingen motor/kabinevarmer.
Er der nogle som, ved om det burde være i bilen.
Jeg læste for noget tid siden, at der var problemer med for lav drifts temperatur,på commonrail diesel motorer, bla HDI,TDCI,OG som følge deraf ikke varme nok i kabinen.
Der blev nævnt,at problemerne var udbedret med motorvarmere, og at Ford Focus TDCI, havde motor og kabinevarmere som standart.
jeg har netop reserveret Focus 1,8 TDCI 2002, og der er ingen motor/kabinevarmer.
Er der nogle som, ved om det burde være i bilen.