Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Citroen Evasion - problemer med instrumenture
Profil slettet
11-01-2008 kl. 11:48
Hej - jeg er meget tilfreds bruger af en Citroën Evasion, som jeg har haft fra ny - men først gik speedometeret i stykker - efter 1½ virkede det igen - men nu er det begyndt at "hænge" igen. Efterfølgende blev omdrejningstælleren ustabil, og benzinmåleren er også ude af drift. Eneste ure der pt virker er olie- og temperaturmåleren. Når speedometeret hænger, kan man "skrue" det ned, ved at tænde/slukke tændingen. Er der nogen, der oplever lignende problemer - og hvem ligger inde med et instrumentbord til en årgang 2000???
På forhånd tak
Flemming
Sidst rettet: 11/1-08
Profil slettet
09-03-2008 kl. 09:51
Har i mellemtiden fundet ud af, at det er et generelt problem - også med Fiat Ulysse/ Peugeot 806 / SEAT modellen og også Citroën C5. Men - jeg har nu fundet et østrigsk firma, der mod en mindre erkendtlighed (Euro 145 - med fragt og betaling ca DKK 1.200) reparerer instrumentsbordet - og giver 1 års garanti. Det er jo alt andet lige billigere end at købe et nyt instrumentbord (med samme fejl) til DKK 3.800 eller mere plus moms. Interesserede i at høre nærmere om dette, kan sende en privat besked.
Bevinklede hilsner Flemming (alias Hysse)
Bevinklede hilsner Flemming (alias Hysse)