Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Chevrolet starcraft

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2003 kl. 11:37

Vi er en stor familie der påtænker at købe en chevrolet starcraft 10 pers.men vi kunne godt tænke os at vide noget mere om bilen.Feks.reservedels priser,økonomi,holdbarhed osv,osv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2008 kl. 10:38

http://www.lynegaard.dk/
PRISERNE ER IKKE SÅ GALE, MED DET ER IKKE ALT MAN KAN FÅ FRA DAG TIL DAG. MEN DER ER HELLER IKKE SÅ MEGET DET GÅR TIL, DE ER JO BYGGET TIL AT KØRER LANGT OG IKKE HURTIGT.

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2008 kl. 14:41

Den er meget dyr at holde kørende i drift men også i benzin, jeg ville kigge efter en VW transporter med 8,9,10 sæder.

Man skal kun købe sådan en, grundet lyst og ikke økonomi.

Sidst rettet: 28/2-08

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2008 kl. 20:04

Det er jo ikke et spørgsmål om hvor mange km den kan køre ind til motoren stå af! for du kan godt købe en med 300.000 km på tælleren uden at den stå af i den tid du ejer den.

Men det er driftudgiften i den tid du ejer bilen der er / kan blive dyr.

Profil slettet

Profil slettet

29-02-2008 kl. 10:06

Nu gik mit svar ikke til dig Andreas, men Henrik som jo har skrevet indlægget.
Ja jeg har ejet en Astro van med 280.000 km fra 1994 og der var ikke andet end problemer med den, Et førende amr. værksted fortalte mig også at man skal have penge på kortet hvis man vil køre en chevrolet Astro van!
Ved du hvad Astro betyder ? Always Something To Repair On, det siger vel det hele ikke ?

Sidst rettet: 29/2-08

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2008 kl. 16:29

Det er bilen hvis man er en familie der vil nyde at køre. Jeg har haft flere af slagsen og har netop nu en til salg på bilbasen. Du bør vælge en benzin fremfor diesel. Benzin motoren er en nyere konstruktion og den køre mellem 9-10 km per liter så flyder man også bare der ud af. Børnene siger ikke "hvornår er vi der" fordi de ser DVD eller TV, Mens andre høre radio. Der er nemlig to radio/cd i bilen, og man bruger bare høre telefoner til den ene mens andre høre radio gennem bilens højtalere mens andre sidder med høretelefoner på og ser en DVD. Hvis man skulle blive træt ligger man sædderne helt ned og tager sig en lur. Du vil ikke fortryde sådan en bil. Hvis du skulle have spørgsmål er du velkommen til at ringe på 20454445.

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2008 kl. 16:32

Den koster næsten ingen ting at holde kørende i stumper og så er de utrolige billige. Jeg køre mellem 8-10 km på en liter. Det samme som min Landrover Defender Diesel. Så hvad snakker du egentligt om......

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2008 kl. 16:34

Den koster næsten ingen ting at holde kørende i stumper og så er de utrolige billige. Jeg køre mellem 8-10 km på en liter. Det samme som min Landrover Defender Diesel. Så hvad snakker du egentligt om......