Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Carsten E. Nielsen
Profil slettet
12-03-2007 kl. 11:09
Hej - Jeg overvejer at udskifte min trofaste Toyota Sportsvan med en combivan ( gule plader ) og vil gerne høre fra andre som er indehaver af dette bilmærke ............ tilfredshed, utilfredshed m.v.
Profil slettet
12-03-2007 kl. 16:33
Vi har en Combivan D-4D fra 2002, og har haft denne fra ny. Bilen har nu kørt 145.000 km, og der er intet at udsætte på den. Den går omkring 20 km/l ved fornuftig kørsel, og den har intet fejlet udover olieskift. Derudover, bruger den ikke olie, som fx TDI´ere gør.
Eneste anke er, at der er mindre plads i kabinen end i din Sportsvan, pgra. varerumsadskillelsen. Jeg er selv over 2 meter høj, og kan vlre der, men kunne godt ønske mig mere benplads. Dog giver det en dejlig opret kørestilling.
Men prøv en, og kan du være der, får du ikke meget bedre bil til prisen.
Eneste anke er, at der er mindre plads i kabinen end i din Sportsvan, pgra. varerumsadskillelsen. Jeg er selv over 2 meter høj, og kan vlre der, men kunne godt ønske mig mere benplads. Dog giver det en dejlig opret kørestilling.
Men prøv en, og kan du være der, får du ikke meget bedre bil til prisen.
Profil slettet
13-03-2007 kl. 22:28
Har haft en 2002 D-4D også som firmabil. De kører bare, og går 20 kml uanset hvor mange bank den får. Mener de første combivan har under dim. bremser foran så skiverne bliver skæve, fik skiftet mine på garantien efter 30k km. Da den jo er van, har de stoppet meget metal i den for at veje den op, og det er altså ikke meget den kan læsse inden dem hænger kraftigt med rø..., men ellers en rigtig god bil.