Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Carina E fra 95

Søren Rasmussen

Søren Rasmussen
bruger siden
06-01-2004

15-01-2004 kl. 17:52

jeg ville personligt ikke give de 70.000,- det lyder som om det er for dyrt med km. og ikke mindst farve den er ikke sjov i hvid og ikke meget bedre i rød. gå ind og se efter hvad du ellers kan få her på bilbasen du skal jo også tage højde for hvad stand de er i og garanti.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jens Jensen

Jens Jensen
bruger siden
06-01-2004

16-01-2004 kl. 09:48

Nogle går med livrem og seler, forsikrer sig for dit og dat, mens andre igen hopper på hvad som helst. Den sidstnævnte kategori KAN komme gruelig galt afsted; restgæld, fusk med km-tal, ingen garanti osv. Hvis du tilmed har behov for at låne til købet, ja så vil långiver måske også have et ord at skulle sige. => Med 60 kkr er det MEGET rimeligt (billigt), for de sidste 10 kkr. køber du sikkerhed og en meget velholdt bil. Jeg vurderer at det alt i alt er et fornuftigt køb og hvis forhandleren er proffesionel (seriøs) vil du ikke opleve problemer såfremt en reklamation skulle blive aktuel. Held og lykke med købet jeg tror at det er det rigtige.

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2004 kl. 16:01

Hej igen!

Sidst var i så flinke at hjælpe en amartør i bilbranchen mht hvilken bil jeg skulle vælge, nu har jeg valgt, men vil lige høre om det jeg har valgt lyder rimeligt!?
En Toyota Carina E 1,6 Commander fra 95 160 tusinde kilometer og hvid. Den er købt hos den forhandler den er til salg hos og alle service er overholdt. Den er undervognsbehandlet (meget) og ser generelt meget flot ud. Der er en bule i den ene forskærm som er ved at blive lavet (forsikringsskade). Han siger den skal koste mellem 60 og 70 tusinde. Hvad siger i?

Med venlig hilsen

Tonni