Bilbasen Forum
Mikkel Hansted
bruger siden
27-09-2003
03-12-2005 kl. 10:59
Importøren er kontaktet og tygger på sagen men der kan snart ikke være mere drøv at tygge på.
De trækker alt i langdrag plus det er yderst besværgligt at skulle på værksted en gang om ugen for dernæst at hente bilen uden der er sket noget synderlig ændring af tilstanden.
en cykel den er sku god når man har 25km på arbejde , but what the heck
De trækker alt i langdrag plus det er yderst besværgligt at skulle på værksted en gang om ugen for dernæst at hente bilen uden der er sket noget synderlig ændring af tilstanden.
en cykel den er sku god når man har 25km på arbejde , but what the heck
Mikkel Hansted
bruger siden
27-09-2003
03-12-2005 kl. 12:37
Hej Jeg er den knap så lykkelige ejer af en nu 20mdr gammel C3 1,4hdi 16v med 92hk - bilen er dejlig kvik men desværre er den nu 20mdr efter købet ikke uden fejl - den har fra dag 1 trukket til højre og selv om den har været på værksted i over 8mdr sammenlagt trækker den stadigvæk til højre.
Jeg har fået sat ny turbo på, ny lak, relæ, batteri og flere andre dele.
Bilen er som sagt ikke i orden endnu og Citroen vil ikke ombytte bilen (har krævet det fra 8reperationsforsøg) men har heller ikke et forslag til reperation af bilen -
er der andre der har oplevet noget lignende og hvad gør jeg - bilen vil jo aldrig kunne gå igennem et syn eller kunne sælges:
Jeg har fået sat ny turbo på, ny lak, relæ, batteri og flere andre dele.
Bilen er som sagt ikke i orden endnu og Citroen vil ikke ombytte bilen (har krævet det fra 8reperationsforsøg) men har heller ikke et forslag til reperation af bilen -
er der andre der har oplevet noget lignende og hvad gør jeg - bilen vil jo aldrig kunne gå igennem et syn eller kunne sælges: