Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Bræk i bilen
Profil slettet
02-01-2014 kl. 09:50
Hej
Efter en uheldig situation i bilen på vej hjem fra nytårsfest, har jeg nu brug for hjælp til hvordan bræklugt fjernes i bilen. Alt synligt bræk er selvfølgeligt tørret op, men desværre er det kommet i i alle mulige sprækker og kanter så bilen stinker stadig forfærdeligt. Hvad skal jeg gøre ?
Efter en uheldig situation i bilen på vej hjem fra nytårsfest, har jeg nu brug for hjælp til hvordan bræklugt fjernes i bilen. Alt synligt bræk er selvfølgeligt tørret op, men desværre er det kommet i i alle mulige sprækker og kanter så bilen stinker stadig forfærdeligt. Hvad skal jeg gøre ?
Profil slettet
02-01-2014 kl. 09:53
hvis det ikke er dig selv eller din familie, så kør til en prof. og få det ordnet og send regningen til den person som ikke kan holde munden lukket ;-)
Ellers kan du prøve med Rodalol ( tror jeg det staves? ) frem med vatpinden så du kommer ind i det små revner.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Ellers kan du prøve med Rodalol ( tror jeg det staves? ) frem med vatpinden så du kommer ind i det små revner.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
T i
bruger siden
17-06-2006
02-01-2014 kl. 11:48
Tja som du har fået at vide: Grundig rengøring af alle kroge/kanter etc. med vatpinde og hvad der ellers skal til.
Rodalon kan være med til at tage lugten, men noget rens med duft vil nok også være en god ide og ellers sørg for at få bilen luftet godt ud...
Rodalon kan være med til at tage lugten, men noget rens med duft vil nok også være en god ide og ellers sørg for at få bilen luftet godt ud...
Profil slettet
02-01-2014 kl. 13:48
Læg et dæk ind i bilen, da får du den der nye bil lugt, det er et gammelt salgstrick, men hvor længe den holder ved jeg ikke lige?