Bilbasen Forum
Profil slettet
18-04-2006 kl. 07:23
Hej RS
jeg besvarer nok ikke helt dine spørgsmål, men jeg gør da gerne et forsøg. først og fremmest er det en god ide at tjekke hvilke biler der er tilsalg i tyskland. der er ofte op til 80 til 90.000 kr at spare på disse biler. Bmw'er er generalt dyre at få service på og 7-serien er endnu dyrere. Normalt ville der ikke være rust på den slags modeller men tjek da lige, hvis du finder noget så få et afslag i prisen. Hvis bilen er extra godt rustbeskyttet er der ofte 10-års garanti, og da den model du søger er under 10 år så skulle rust ikke kunne forekomme.
Held og lykke med købet!
M.V.H. CT
Profil slettet
18-04-2006 kl. 07:23
Hej
Jeg vil gerne købe en bmw 740 fra 1996-1998. Er der nogle der har nogle erfaringer. Jeg vil ikke høre rygter og lignende for de er mange;-), det skal være direkte erfaringer for folk der selv har haft en. Er service dyrere end f.eks. bmw 528? Hvad skal man være opmærksom på? Holder gearkassen og motoren? Er der rust? Tekniske problemer? osv osv.
Mvh
RS
Jeg vil gerne købe en bmw 740 fra 1996-1998. Er der nogle der har nogle erfaringer. Jeg vil ikke høre rygter og lignende for de er mange;-), det skal være direkte erfaringer for folk der selv har haft en. Er service dyrere end f.eks. bmw 528? Hvad skal man være opmærksom på? Holder gearkassen og motoren? Er der rust? Tekniske problemer? osv osv.
Mvh
RS