Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

05-11-2006 kl. 01:20

Hej Jeg har ikke det eksakte svar, men har du tjekket om diverse stik kan være irrede, så de evt driller systemet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-11-2006 kl. 19:11

Tak for svarene. Har i mellemtiden fået at vide, at det muligvis kan være det gule relæ ude i sikringsboksen. De har ofte "kolde" lodninger. Vil lige prøve at lodde den op og se hvad der sker.

Mvh
Carsten

Lars Lindskov

Lars Lindskov
bruger siden
18-04-2004

17-11-2006 kl. 22:17

Uanset årsag, så har jeg samme problem og det er mere end irriterende.

Profil slettet

Profil slettet

17-11-2006 kl. 23:56

Fik du kigget på lodningerne Carsten ? Har det hjulpet? Tror nemlig mit relæ skal have samme tur - får af og til en fejlmelding på bremselyset, når bilen har stået over natten i fugtigt/koldt vejr.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2006 kl. 08:11

Hej Søren. Ja, det har tilsyneladende hjulpet. Ret nemt at gå til.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2006 kl. 08:11

Hej. Jeg er den lykkelige ejer af en BMW 730i V8 i E32 serien. Problemet er at den er begyndt at give alarm for manglende baglys, bremselys, nr. pladelys og blinklys uden der er noget galt med det...? Nogle der ved hvad det skyldes?

David Kofod

David Kofod
bruger siden
10-08-2003

01-04-2011 kl. 12:41

Jeg har samme historie med "applenlight" selvom de lyser fint nok. Jeg tror E32 godt kan lide at irre sine elektriske forbindelser. Det er jo ikke helt unaturligt efter 20år. Periodisk også den med bremselyset. Når det så er under 3gr ringer den også og advare om det. Det er en hel lille koncert når man starter...