Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2010 kl. 22:15

I øjeblikket kan man købe en 14 år ung BMW 740 med et relativt beskedent km (ca 200.000) tal for 105.000 kr. Dette synes jeg er meget billigt, specielt da BMW i modsætning til mit nuværende tyske mærke ikke har problemer med rust. (gæt selv hvad jeg kører i) Min egen bil kører ca 8,5-9 km/l og koster 4920 i vægtafgift, så merudgiften synes beskeden. Men min egen bil går faktisk aldrig i stykker. Og de forskellige sliddele er ret billige. Jeg vil ikke have råd til reperationer i 20.000 kr. klassen, så jeg vil gerne høre tidl. ejeres erfaringer inden jeg kaster mig ud i et projekt. Havde I mange dyre rep. på jeres BMW 740, eller kan man holde bilen kørende for fornuftige penge. Og hvad skal man være opmærksom på?? På forhånd tak.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-08-2010 kl. 07:38

HOLD DIG VÆK.

En 14 år GAMMEL bil kan gå, og går, i stykker.

Du skriver at du ikke har råd til at reperere bilen for 20.000,- Hvad tror du et stort servive og en komplet bremsereperation koster til sådan en bil ?? Eller havd koster en sporing, afbalancering og 4 nye dæk ?
og det er kun sliddele, vi er slet ikke startet på ting der kan gå i stykker, feks. motor og gearkasse.

Behold du din gamle bil (der aldrig går i stykker :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg