Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
BMW 740
Profil slettet
15-08-2010 kl. 22:15
I øjeblikket kan man købe en 14 år ung BMW 740 med et relativt beskedent km (ca 200.000) tal for 105.000 kr.
Dette synes jeg er meget billigt, specielt da BMW i modsætning til mit nuværende tyske mærke ikke har problemer med rust. (gæt selv hvad jeg kører i)
Min egen bil kører ca 8,5-9 km/l og koster 4920 i vægtafgift, så merudgiften synes beskeden. Men min egen bil går faktisk aldrig i stykker. Og de forskellige sliddele er ret billige.
Jeg vil ikke have råd til reperationer i 20.000 kr. klassen, så jeg vil gerne høre tidl. ejeres erfaringer inden jeg kaster mig ud i et projekt.
Havde I mange dyre rep. på jeres BMW 740, eller kan man holde bilen kørende for fornuftige penge.
Og hvad skal man være opmærksom på??
På forhånd tak.
H P
bruger siden
06-01-2004
16-08-2010 kl. 07:38
HOLD DIG VÆK.
En 14 år GAMMEL bil kan gå, og går, i stykker.
Du skriver at du ikke har råd til at reperere bilen for 20.000,- Hvad tror du et stort servive og en komplet bremsereperation koster til sådan en bil ?? Eller havd koster en sporing, afbalancering og 4 nye dæk ?
og det er kun sliddele, vi er slet ikke startet på ting der kan gå i stykker, feks. motor og gearkasse.
Behold du din gamle bil (der aldrig går i stykker :-)
En 14 år GAMMEL bil kan gå, og går, i stykker.
Du skriver at du ikke har råd til at reperere bilen for 20.000,- Hvad tror du et stort servive og en komplet bremsereperation koster til sådan en bil ?? Eller havd koster en sporing, afbalancering og 4 nye dæk ?
og det er kun sliddele, vi er slet ikke startet på ting der kan gå i stykker, feks. motor og gearkasse.
Behold du din gamle bil (der aldrig går i stykker :-)