Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

16-07-2007 kl. 15:35

Jeg har netop fået en næsten helt ny sort bil. En sort bil er som sagt ikke for sarte sjæle har jeg fundet ud af:( De seneste par gange er den blevet vasket i hånden uden et særligt godt resultat, derfor er jeg på grænsen til at smide den i vaskehal fremover da jeg bor i lejlighed og ikke har de samme muligheder for vaskning af bil som husejere har. Men spørgsmålet er om der er nogle herinde der kan anbefale en god vaskehal i nærheden af Odense?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

16-07-2007 kl. 16:31

Hej!

Jeg er oprindelig nordjyde og støtter derfor Metax (Fra Aalborg). De har nogle OK vaskehaller og jeg benytter mig især jævnligt af deres Sonax lakforseglervask. Den koster 95,- og jeg mener det virker. Ellers kan du få vasket fra 25,- (hvis du har benzinkort). En guldvask (= luksusvask) koster 45,- og kan du leve uden tørring har de en guldregn til 35,-.

Metax byder iøvrigt på en godt kilometerregnskab online. Du tanker via din mobiltelefon dvs. ringer op til et servicenummer og taster standerid samt kilometerstand indenfra bilen. Herefter tanker du!. Kvittering ligger hjemme i din indboks og dit kilometerregnskab (med blandt andet grafer) er opdateret med det sammen. Du kan endda tilføje en tankning hvis du ikke har tanket hos Metax.

Nå ja stationer omkring Odense:

Stationsoversigt

• METAX Munkebo
• METAX Odense N.V.
• METAX Odense S
• METAX Odense SØ
• METAX Odense, v/Bilka

Mvh Morten

Ps. nej er ikke ansat hos Metax! *GG*.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg