Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
BILLIG bil nummer 2
Profil slettet
17-01-2008 kl. 19:59
Hej kære bilpanel :)
Vi har i familien brug for en bil nummer 2.
Kravene/kendsgerninger er :
1/ Den kommer til at køre max. 5000 km om året...
2/ Pris max. 25000 kr.
3/ Det er fuldstændig ligegyldig hvor gammel den er...
4/ Den skal være super billig at servicere...
5/ Absolut ingen krav om elektroniske motorsystemer, samt forfinet og følsom teknik => jo mindre elektronik jo bedre...
6/ MEKANISK i absolut god kvalitet...
7/ Gulplade/hvidplade ....ligegyldigt
8/ Størrelse .....ligegyldigt. Bare den er økonomisk i brændstof, ejerafgift mv.
Hvad er jeres bud og råd ?
Mvh/ Per Rasmussen
Profil slettet
17-01-2008 kl. 20:30
Det bedste bud kunne være en Toyota Starlet, den er flere gsnge kåret som bedste brugtbil over 10 år.
Ellers er der en Skoda Felicia 1,6 GLX, den er simple men en skide lækker bil at køre i.
Ellers er der en Skoda Felicia 1,6 GLX, den er simple men en skide lækker bil at køre i.
Profil slettet
17-01-2008 kl. 21:38
Toyota holder. Opel er billig at reparere på. Tjek med forsikringen inden køb. Køb en benzinbil. Køb en med 4 eller 5 døre. Det er ikke til at komme ind på bagsædet i en lille bil. God jagt.
Mvh Anders
Mvh Anders
Profil slettet
18-01-2008 kl. 08:49
Husk lige på at det er 1,3 motoren og ikke 1,6 motoren da den er fra VW og den vil jeg anbefale dig, den lille er for svag og gammeldags.
ps. er jeg den eneste der er træt at alle som ikke giver råd men kun vil sælge deres biler herinde i forummet ?
ps. er jeg den eneste der er træt at alle som ikke giver råd men kun vil sælge deres biler herinde i forummet ?
Profil slettet
18-01-2008 kl. 16:09
Folk der kigger efter bil har alle muligheder for at lave en specifik søgning under "avanceret søgning". Hvis folk møjøser falder ind under søgningen skal pågældende der søger vel nok tage kontakt uden at folk behøves at gøre opmærksomme på dem her under debat-siderne !!!!