Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bilcentret A. Nielsen, Middelfart

Profil slettet

Profil slettet

13-05-2009 kl. 16:18

I februar købte jeg en godt 5 år gammel Mitsubishi Space Star 1,9 Di-D hos firmaet Bilcentret A.Nielsen, Middelfart. Bilen blev købt efter lang tids ”research” af markedet for brugte dieselbiler, og da Christian Rasmussen der er salgschef kunne tilbyde et – for mig – attraktivt tilbud, hvor min daværende Fiat Grande Punto skulle indgå i handlen, var valget ikke svært. Bilen blev leveret med nye dæk som aftalt, men yderligere havde firmaet lagt nye originale måtter i bilen blot som del af deres almindelige service. Efter kort tids kørsel kunne jeg konstatere en ”knirkende lyd” fra ophænget ved fuld ratudslag. Efter henvendelse kunne en mekaniker konstatere at det skyldtes et defekt leje på toppen af fjederen, og dette blev med et smil udbedret et par dage efter. Inden garantiperiodens udløb fik jeg foretaget en FDM Attest som afslørede en defekt bremsekaliber i bag. Camber`en i bag var ude af fabriksindstilling og desuden var det et par andre småting som en manglende klips i et beskyttelsesskjold og 2 sprinklerdyser der var ude af indstilling. Alt blev – via værkfører Jesper Møller – rettet efter et servicebesøg på værkstedet, og ved afhentning af bilen bad Jesper Møller mig om lige at kigge forbi en uges tid senere, da de havde afvasket en olieplamage på motoren og gerne lige ville inspicere om pakningerne var i orden. ”Tilfredse kunder er vores fremtid” er Bilcentret A.Nielsen`s motto, og jeg er bestemt en af Bilcentret`s tilfredse kunder. Jeg vil anbefale firmaet som værende en seriøst og ansvarsbevist partner. Mvh Per Rasmussen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Kleis

Peter Kleis
bruger siden
29-03-2005

14-05-2009 kl. 18:54

... Jeg har altid (10 år) brugt ( FIAT )Koch Biler A/S Århus V. Har aldrig haft andet end særdeles god oplevelser med dem!

Sidst rettet: 14/5-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg