Bilbasen Forum

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

10-08-2008 kl. 23:00

Dette indlæg er et åbent indlæg til Bilbasen. Formålet er gøre dette forum til et endnu bedre forum. Vi har nu i længere tid været vidne til, at flere og flere indlæg udelukkende har til hensigt at være provokerende og indeholde direkte personangreb. Jeg ved ikke med Jer, men hvis dette fortsætter, har jeg ikke lyst til at deltage længere. Ethvert forum på nettet - inklusiv dette - kan desværre ikke undgå forsøg på sabotage, men hvis man som forum vil være seriøs, kan man iværksætte en række tiltag som over tid vil minimere problemet og sikre den høje kvalitet i debatten som jeg i bund og grund tror de fleste af os ønsker. Når jeg ser mig nødsaget til at skrive dette indlæg, er det fordi jeg undrer mig over, at jeg ikke ser nogle nødvendige tiltag fra Bilbasen's side til at gøre noget seriøst ved problemet. Det er min personlige opfattelse, at de tiltag der indtil nu er sket er for svage, og ikke vil løse problemerne. F.eks nytter det ikke noget at udelukke brugere, når man efterfølgende kan oprette flere andre profiler indenfor få minutter. Endvidere mangler jeg også en SYNLIG moderator, og jeg mangler nedskrevne retningslinjer for brugen af dette forum. Noget som vil gøre det nemmere at administrere og udelukke folk som ikke kan finde ud af at overholde reglerne. Jeg vil derfor gerne opfordre Bilbasen til i denne tråd at redegøre for hvad man har tænkt sig at gøre ved problemet. Jeg vil gerne understrege, at formålet ikke er at hænge nogen ud, men derimod at Bilbasen informerer os alle om hvilke planer man har for dette forum. Da jeg synes dette angår os alle har jeg valgt at skrive dette som et indlæg frem for at sende en mail direkte. Med håbet om en god debat. Mvh Jan

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

10-08-2008 kl. 23:14

Dejligt indlæg - det kan da kun gå fremad - håber bilbasen gør noget således forummet bliver ordentlig.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

11-08-2008 kl. 12:02

Bakker op om dette...

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2008 kl. 12:04

Hej Jan.

Jeg er selv møg-irriteret over de useriøse indlæg, og har selv skrevet et indlæg under "Gør BilBasen bedre".

Det er utroligt at man kan dække sig ind under et ...nå ja...dæk-navn, så som initialer eller Mak eller Sandwich.
Har sågar set et bruger navn oprettet som Tisse Kone. Så holder al sund fornuft da op :-(((

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

11-08-2008 kl. 12:43

Men hvor er "bilbasens" kommentar eller er de total ligeglade ?..... hmmm