Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bilbase kritik

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

14-08-2005 kl. 23:08

Præcis.

Bilbasen bruger nye forbedringer som argument for prisstigninger. Men rent faktisk er tingene jo blevet ringere end de var før. Det kan godt være der er flere muligheder, men hvad hjælper det, når tingene ikke fungerer.

Det eneste problem er bare, at der ikke rigtig er noget ordentligt alternativ til bilbasen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2005 kl. 10:21

ja syntes os det er lidt mere bøvlet
og få så den *dato* knap på igen .....

Profil slettet

Profil slettet

15-08-2005 kl. 13:17

Som daglig bruger af Bilbasen gennem mere end 3 år, er jeg ikke specielt imponeret af de seneste "forbedringer".
For det første at man nu skal betale for kontakt oplysninger. Det er klart nok Bilbasenes suveræne beslutning, men det har dog kølnet min interesse for sitet noget. Ligesom jeg er bange for at det gør det sværere at sælge som privat.
For det andet har jeg store problemer med hastigheden, det seneste design har medført meget lange svartider.
For det tredie er det blevet sværere at sætte sine annoncer pænt op, efter at punkt opstillingen ikke længere fungerer.
Kald mig bare et gammelt fjols med buskede øjenbryn og en unaturlig interesse for unge piger, men den gamle version af Bilbasen var nu bedre. Jeg ved ikke hvor mange jeg har anbefalet at bruge Bilbasen i tidensløb, men det er mange, nu er jeg ikke længere så sikker i min sag.
Jeg håber i får styr på brugervenligheden og hastigheden, især nu hvor jeg også skal betale for at bruge jer.