Bilbasen Forum
Bestikker VW journalister?
Profil slettet
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
15-01-2009 kl. 22:19
Profil slettet
17-01-2009 kl. 17:04
Profil slettet
17-01-2009 kl. 17:53
Til A M, VW er efter min mening en af de mest kønsløse biler der findes, det er jo næsten umuligt at kende de forskellige udgaver af golfen fra hinanden
Profil slettet
17-01-2009 kl. 20:11
Hvad er kvalitet - det er håndgribeligt af og til, men også subjektivt!
Er Georg Jensen bestik kvalitet ? Måske - det er ihvertfald dejligt at bruge og se på, men om stålet er bedre end IKEA´s "det bedste" ved jeg ikke.
Tyske biler bliver jeg glad af at se på og køre i. Derfor er de kvalitet for mig. Jeg ønsker at eje og bruge dem og vil derfor gerne betale for det.
Moderne biler i dag er sikkert ret ens i produktionskvaliteten - der er så mange penge på spil i den branche at de selvfølgeligt ikke sender noget lort på markedet (retsager, erstatning mv.).
Derfor er kvalitet måske blevet (også indenfor biler) en subjektiv ting.
Vi taler altså smag og udstråling.
Jeg ville for min død ikke opleve eller ses kørende i en Kia 1,lort eller en dødsyg anden asiatisk dødssejler, når jeg kan vælge at købe Audi, MB, Vw, Porche eller for den sags skyld andre mærkevarer!! For ja, det er vel det det handler om: mærkevarer!
Jeg elsker mærkevare og føler mig lykkelig dermed :-)
Andre kan påtvinge sig selv en asketisk nydelse ved at eje en Daiwoo/Hyundai el.lign. - Bare ikke mig - derfor nyder jeg at harselere over middelmådigheden som jeg synes af og til florerer her på sitet.
Mvh. AM
Profil slettet
17-01-2009 kl. 20:50
Du er så snævertsynet at det ligefrem er ynkeligt!
Profil slettet
19-01-2009 kl. 09:32
Så lad nu være med at hidse jer op over det.
Profil slettet
23-01-2009 kl. 21:57
Det der er lidt irriterende er at journalister sammenligner alle biler med VW. Altså de mener VW sætter standarden, men det kan i allerhøjeste grad diskuteres, for vi er altså nogle der ikke kan se at VW skulle være nærmest en "gudebil". Og så det at VW ejere herinde nærmest gør grin med folk der kører i andre mærker, det er altså ikke ret sjovt i længden!
Sidst rettet: 23/1-09