Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Audi Q7 som Camper

Lars Nørgaard

Lars Nørgaard
bruger siden
06-01-2004

05-01-2007 kl. 15:28

Hej Anders Min Audi-pusher har oplyst bestillinger fra marts og levering i juni 07. (Liste)pris for 3,0 TDI ca. 680.000kr. Jeg er 98% sikker på at nappe een. Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-01-2007 kl. 18:23

Hej anders jeg er ansat i det firma som skal bygge den om til camper og vi er i gang med proto typen så det er bare med at vente jeg ved ikke hvad den kommer til at koste

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2007 kl. 11:30

Hej Lars

jeg er meget tændt på at købe hvis den kommer til salg for omkring 700 eller mindre. Det er jo en drømmebil til rimelig penge. Vi har nu en Audi A6 Avant TDI og har brug for pladsen med to små børn. Håber at det bliver en realitet.. LETH

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

22-01-2007 kl. 14:18

Q7 er fæl nok i sig selv, camperkonverteringer er fæle nok i sig selv, en kombination af disse vil da langt overskride kvalmegrænsen.......
Har du brug for pladsen men "småt" med penge, så køb da en anstændig bil som fx. Ford S-Max.

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2007 kl. 18:03

Det var dog et mærkeligt svar fra Th D. Fornemmer man noget jantelov her, eller hvad mener du med en "fæl" bil ?

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

23-01-2007 kl. 06:52

Næh, dybest set er jeg ret ligeglad med, hvad folk køber af biler, jeg synes blot den er uheldigt formgivet, for oppustet, uelegant. Og så forstår jeg slet ikke, at man vil skifte en A6 ud med en Q7, med den begrundelse at man har fået et par børn? Hvis jeg havde 700.000 kr. til en børnecontainer ville jeg da til hver en tid vælge en ny A6, fremfor en overvægtig dygong.
Eller, som jeg nævnte, en flot designet, rummelig bil som S-Max, som vel dårligt kan bringes til at koste 700.000 kr., selv med afkrydsning ud for alt ekstraudstyr.
Så det var egentlig blot et udtryk for undren, i al sin fredsommelige enkelhed :-)

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 10:32

Hvis ham fætter fæl til th D gider at nærlæse mit indlæg- står der intet om at det er fordi jeg har børn at jeg vil skifte fra A6 til Q7, men fordi jeg har brug for bagsæder til mine børn. Min A6 ghar da også kørt nogle km og tiden er ved at være inde. Jeg synes personligt at Q7 er en fed bil og vil gerne spare penge ved at de "smider" et køkken ind(som iøvrigt skulle være lille)

Lars Peter Mølvang

Lars Peter Mølvang
bruger siden
30-10-2004

14-02-2007 kl. 11:32

Hej Søren

Hvilket firma er du ansat i?

sigurd nielsen

sigurd nielsen
bruger siden
02-02-2006

15-02-2007 kl. 00:23

hej.. Har en Q7 på gule, er det muligt at bygge den om til camper? Eller hvad vil det cirka koste få den på alm hvide? Vh Sigurd

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

15-02-2007 kl. 08:09

Dybest set kan alle der er interesseret i AUDI CAMPER, og har økonomien til køretøjet, ikke have interesse i at søge spekulative i dette forum. Tal dog med jeres autoriserede AUDI forhandler, de besvarer alle seriøse henvendelser og oplyser gerne om alle detaljer.

Profil slettet

Profil slettet

15-02-2007 kl. 11:27

Jeg overvejer køb af en Audi Q7 som camper, idet jeg har hørt at den skulle komme til foråret. Men jeg troede ikke at det var muligt med campere mere, har hørt at staten har gjort det ulovligt at ombygge til camper. SMC biler siger dog at Q7 kommer som camper til Maj- er det rigtigt??? og hvad tror i at prisen ville være?? har hørt omkring 650-700000 kr???

Anders Leth