Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Audi A4 Avant/Babyer
Claus Sandholdt
bruger siden
05-07-2005
31-07-2006 kl. 09:47
Hej Anders...
Der tror jeg ikke. Vi har en A4 st.car fra '02. Og der kan kun lige være vores Odder barnevogn. Men lån en bil hos en forhandler og kør forbi en babyudstyrsforhandler og prøv om den kan være der! Det var hvad vi gjorde. A4 avant'en er jo ikke en kummefryser på hjul, som feks. Octavia'en el. Berlingo'en. Den er for folk der værdsætter stil og design over rå plads!
Profil slettet
10-08-2006 kl. 21:50
Hej,
Der er meget stor forskel på tvillingevogne og pladsen i biler, så prøv dig frem. Vi havde da vores tvillinger var små en Escord st. Heri kunne eks. Trilledobbeltvogn fint komme ind og der var plads til bagage, mens andre af tvillingevognene overhovedet ikke kunne komme ind. Som jeg husker audien burde der være plads til en af de mindre tvilligevogne.
Hilsen Hans Henrik
Der er meget stor forskel på tvillingevogne og pladsen i biler, så prøv dig frem. Vi havde da vores tvillinger var små en Escord st. Heri kunne eks. Trilledobbeltvogn fint komme ind og der var plads til bagage, mens andre af tvillingevognene overhovedet ikke kunne komme ind. Som jeg husker audien burde der være plads til en af de mindre tvilligevogne.
Hilsen Hans Henrik
Profil slettet
11-08-2006 kl. 09:19
Vi skal have tvillinger til efteråret og skal derfor skifte vores nr 2 bil ud med en st. car. Min kone er vild med Audi A4 Avant fra 2003-men kan der være en tvillinge barnevogn i??? Det er dog sjældent at den skal med, men alligevel
Håber at i kan hjælpe
Anders Leth
Håber at i kan hjælpe
Anders Leth