Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Alufælge Fiat Grande Punto 2006.

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2008 kl. 15:24

Hej. Jeg har monteret vinterdæk på mine originale stålfælge, så derfor er jeg på jagt efter 4 alufælge til mine originale sommerdæk, der har dimensionen : 175 / 65 R 15 T. Hvis jeg kigger efter brugte fælge, er det lidt som om lede efter den berømte nål i en høstak... Enten er dimension forkert ellers står der ikke noget om hvilken bil de passer til. osv. Er der nogen der har et godt råd ? Passer de forskellige biler fælge sammen - eller kun undtagelsesvist. Nogen der har kendskab til et godt tilbud ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2008 kl. 15:48

Spørg dog bare ved den autoriserede forhandler, for org. alu fælge er altså slet ikke så dyre igen. + at så passer de præcis til din bil, de uorginale fælge skal til slibes lidt til aå de passer godt i hullerne, så mit råd er, køb nu bare de "rigtige" fælge.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

24-02-2008 kl. 17:40

Når skriver du ikke, hvad dit budget er, men hos f.eks. www.Bigwheels.dk kan du få helt nye fælge med pasningsgaranti fra ca. 500 kr/stk.

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2008 kl. 22:01

hmm!!! Gad vide hvem der har spurgt om 17´ fælge? Det her er altså 15´vi snakker om og hvis du ikke er klar over det, så er der altså en temmelig stor prisforskel når du går fra 15-17´. Jeg købte org. alu plus jeg fik sat vinterdæk på mine stålfælge og jeg gav 6.500,- til den pris mener jeg ikke man skal begynde at rode i at finde noget brugt eller for den sags skyld uorg.