Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2007 kl. 09:38

Så indkasserede jeg "Bilka-bule" nummer... jeg er holdt op med at tælle. Selvom det ikke gør så ondt i sjælen som da bilen var ny (den er nu snart 4 år) er det stadig MEGA irriterende. Ved godt at nogle folk har et ret large forhold til deres bil (og åbenbart også min), og at de bare er en brugsgenstand, men når man nu får den tvivlsomme ære at betale sin brugsgenstand 3 gange, når man køber den, så... Og der ryger også lige en luns af gensalgsværdien hver gang det sker. Men bortset fra det, så god pinse :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2007 kl. 09:59

Ja livet er hårdt, måske vi skulle prøve at sætte et HA mærke i bagruden.Griner.
God pinse til dig også.
Ole

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

26-05-2007 kl. 11:31

Jeg føler med dig!!! Det er pi... irriterende at nogle mennesker er så ligeglade for andre folks ejendele!!!!
Især som du selv nævner at vi betaler altså i dyre domme for de biler.

Ja der må jo være nogle mennesker der er ultrasvagt begavet.

Der er, efter min mening, ikke nogen straf der er hård nok til sådan nogle fjolser, der laver sådan noget svineri..

bruger siden
11-12-2004

26-05-2007 kl. 11:33

Anders og jer andre på denne tråd, og alle dem der passer på andres biler også.. Kan i have en hamrende god pinse....

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

26-05-2007 kl. 22:09

havde også lige en, for en måned siden holdte ellers på en plads, hvor der ikke var nogen biler i miles omkreds. Da vi kommer ud holder der biler på begge sider. Så er der lige en enkrone på døren lak fra anden bil nyere Ford holder ved siden af. Ind og kalde dem over radioen, ejeren-kvinden og hendes 2 børn kommer dog i det samme. og jeg forklarer og viser hende, hvor hendes barn har banket døren ind i min, og hun siger "Er det noget du vil gøre noget ved" hvor dum og ligeglad har man lov at være Navn og forsikringsopl. tak. Efter dette holder jeg på pladser så langt væk som muligt. Her er risikoen mindre. Håber hun blev lidt klogere det er med at fange dem imens man kan.