Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

206 eller yaris?

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2005 kl. 16:32

nu ved jeg ikke hvor længe du vil beholde din bil,men du kan bare spørge på henholdsvis toyota og peugeot hvad en servicekontrakt koster,det er dem der kan give dig det mest præcise svar på det spørgsmål.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2005 kl. 17:43

Hej
Tak for dit indlæg.
Umiddelbart gik spørgsålet mere på hvilke erfaringer forskellige personer har med de to biler, men det er selvfølgeig rigtigt at serviceaftaler er en vigtig detalje.. Det havde jeg egentlig ikke tænkt så meget over.

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2005 kl. 20:46

Hej igen

Udemærket statement. Kan du evt. hænge nogle argumenter op på det ? :)

Profil slettet

Profil slettet

14-07-2005 kl. 12:46

Hej

Mange tak for indlægene. Det har gjort det lidt nemere for mig. Havde på ornemmelsen at Toyata var det bedste valg, og jeres kommentarer har gjort udfaldet. Jeg vil nu investere i en yaris, når jeg har fundet den rigtige model.
Mange tak alle!

Mvh
regin

Alan Yucel

Alan Yucel
bruger siden
06-09-2003

16-07-2005 kl. 20:41

Hold fingrene væk fra alt hvad der hedder peugeot.

jeg var selv en utilfreds ejer af 206
Min kone havde også en!...

Der gik 1 måned så skulle der skiftes drivaksler, og så gik der 1 år hvor gearkassen gik død, så gik der 3 måneder, hvor elektroniken gik død, så gik der 6 måneder, hvor jeg SOLGT BILEN TIL EN IDIOT.....

som sagt, HOLD DIG FRA PEUGEOT

Profil slettet

Profil slettet

24-08-2005 kl. 14:14

Hej

Min benzinbil kan ikke længere, og jeg leder defor efter en mindre diesel pendlerbil, da jeg har ca. 200 km t/r på arbejde hver dag, plus forskellige kundebesøg.

Pt. er mit valg faldet på peugeot 206 1,4 eller toyota yaris. Begge billige fornuftige biler, som passer til mit behov.

Jeg vil gerne høre fra personer som har erfaringer med nogle af ovennævnte biler.

Hvilken er bedst? Umiddelbart lyder yaris mere driftsikker. Hvilken bil er billigst i forbindelse med service, reperationer osv.

Håber der er nogen her som kan hjælpe mig videre.
Hurtigt svar påskønnes, da jeg har resten af min ferie til at beslutte mig i.

Mvh
Regin