Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Kære Jørgen Eriksen - Vedr. KS af 16-1-2006

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

10-08-2016 kl. 16:41

Kære Jørgen Eriksen: Der er en fejl, jeg simpelthen bliver nød til at korrigere:
KS af 16-1-2006 er ikke en troll.

Denne er derimod ret saglig og indsigtsfuld, når det drejer sig om biler. Og det er dette forhold, som gør den uægte KS agressiv og får denne vil at vælge et ret upassende og vulgært sprog.

Det er min oplevelse, at Vibeke Lindberg (som den uægte KS af ca 275 forkellige datoer rigtig hedder )ved flere lejligheder har diskuteret biler og disses kvalitet med KS af 16-1-2006.

KS er ret standhaftig og saglig når det drejer sig om biler og disses teknik, hvorfor han oftest får det sidste ord. Dette har i den grad provokeret Vibeke Lindberg, hvorfor hun har valgt at blive personlig og nedladende.

Det er min oplevelse, at Vibekes evne til at debattere sagligt ligger på et helt anderledes lavt niveau - end hendes evne til at benytte sig af vulgært og infantilt sprog.

http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/passat-problemer/14296

Som det fremgår af ovennævnte link, så har Vibeke brugt 80.000 kr. på reparation på en Passat over en fireårig periode.

Dette forhold kombineret med en manglende evne til at debattere sagligt har medført en ekstrem udadreagerende agression hos Vibeke.

Der er med andre ord tale om en adfærd, som sker i affekt.

Mvh
Joakim

Dette indlæg blev 10-08-2016 17:34 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

10-08-2016 kl. 16:56

Tak for rettelsen, beklager mit indlæg.

Synes bare tit jeg ser link her på forum til en Renault troll, som jeg må have misforstået var en KS.

Endnu engang tak.

Mvh Jørgen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

10-08-2016 kl. 17:31

Jørgen Eriksen

bruger siden
08-03-2006

skrev:
Tak for rettelsen, beklager mit indlæg.

Synes bare tit jeg ser link her på forum til en Renault troll, som jeg må have misforstået var en KS.

Endnu engang tak.

Mvh Jørgen

Kære Jørgen

Tak for respons. Og du skal ikke beklage! Det kan være ret svært at finde hoved og hale i tingene, som de er lige nu - her på Bilbasens forum.

"Renault- troll" er Vibeke Lindbergs foretrukne betegnelse for KS af 16-1-2006.

Der er flere, som har gennemskuet Vibeke Lindberg (sort KS af ca. 275 forskellige datoer) og betegner hende som troll, hvilken den rigtige KS af 16-1-2006 ligeledes gør, da denne naturligvis er utilfreds med misbrug af sit brugernavn.

Der er selvfølgelig ikke monopol på de enkelte brugernavne, men det synes ret tydeligt, at Vibekes valgt er truffet med det formål at genere den "ægte" KS.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

10-08-2016 kl. 22:21

K S

bruger siden
10-08-2016

skrev:
Skatter er tabt bag en vogn, findes der måske positive VW historier?

Jørgen læs dette link, hvis sandheden betyder noget:

http://www.bilbasen.dk/forum/off-topic/kaere-brugere-af-dette-medie-laes-venligst-specielt-nye-brugere/35885

Kære Vibeke Lindberg

Hvis du prøver at google dit eget udtryk "Fjolswagen" og dit eget navn, så vil du erfare, at du faktisk selv har anbefalet en anden bruger at købe en Golf ! Og når du anbefaler et VW-produkt, så kan man faktisk ikke få bedre anbefaling - dit øvrige had til koncernen taget i betragtning.

Og Jørgen Eriksen: hvis du vælger, at logge ind på Vibeke Lindbergs (KS af 10-8-2016) link - så læg venligst mærke til datoen.

Her er det oprindelige link, som netop er skrevet for at advare nye brugere mod Vibekes gøren og laden på dette medie: http://www.bilbasen.dk/forum/off-topic/kaere-brugere-af-dette-medie-laes-venligst-specielt-nye-brugere/33614#post214002

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

11-08-2016 kl. 12:50

K S

bruger siden
11-08-2016

skrev:
Jørgen ignorér roligt alle råd fra Joakim von Spytslikker, han er en Fjolswagen Trold.

http://www.bilbasen.dk/forum/off-topic/kaere-brugere-af-dette-medie-laes-venligst-specielt-nye-brugere/35885

Kære Vibeke Lindberg

Det må da snart være tid til at afholde jubilæum! Er det i denne måned eller i september, at du runder profilnavn nr. 1.000??

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg