Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Den mandlige Karen hersker på Bilbasen

Niels Simonsen

Niels Simonsen
bruger siden
28-05-2023

28-05-2023 kl. 12:52

Karen kulturen er virkelig overudviklet på Bilbasen, mærkereligion blandet med "jeg har ret, og derfor er du dum" mentalitet.
Den mandlige Karen er også kendt som "Ken", men det er mere fængende med mandlig Karen.

I bund og grund er det bare samme fænomen som der bliver dyrket i samtlige opslag på Facebook.
Som er årsag til at adskillige kommentartråde på nyhedsartikler bliver lukket ned.

Det er jo de samme 5-7 personer der skriver alt crappet her, og starter den samme diskussion i alle tråde, og tit uden relevans for det oprindelige emne.
Hvis jeg fx. spørger ind til et bestemt mærke og eller model, så ville det være fantastisk hvis det var grundlaget for alle svar i tråden.

"Jeg vil høre hvad folk har af erfaringer med Cadillac ATS"
"Joh, nu skal du høre hvorfor min bedstefars Carina E er meget bedre"
"Min Vtec Honda er by far den bedste Cadillac der findes"
Systemadmin: OP has left the chat.

Lidt urealistisk sat op, da alle svarene i tråden var bilrelateret, tror ikke det ville finde sted i et virkeligt scenarie.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

28-05-2023 kl. 16:05

Ja og i dag er der kommet 1 mere til, så der er 6-8 personer som skriver crap her.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Simonsen

Niels Simonsen
bruger siden
28-05-2023

28-05-2023 kl. 16:58

Følte du dig truffet, Jørgen?

Jeg regnede nok med at det blev dig der kom med den første ubehjælpelige "joke" eller måske Jess ville have vist sig først.



I er så håbløst forudseelige, jeg kommer til at tænke på at jeg kunne også havde sagt noget positivt om politiet, så havde du også været der som en spritter efter bananlikør.

Jeg gad også godt vide hvordan du havde reageret hvis jeg havde kaldt min profil noget mere mellemøstligt.

Den opmærksomme læser ville også bemærke at jeg har skrevet dette i "Off-Topic", så det er faktisk ikke så mærkværdigt at finde crap her.
Jeg har faktisk en PhD i ligegyldigt sort snak.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg