Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Getz, Kalos eller Fiesta?

Profil slettet

Profil slettet

18-04-2005 kl. 21:08

jeg syntes helt klart du skal vælge en fiesta 1.25 . det er er en drift sikker bil. jeg laver selv ford biler til daglig og har aldrig haft de store problemer med den.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-04-2005 kl. 13:44

Du skal helt sikkert uden at tænke vælge en fiesta 1,25.Ikke den nye synes jeg. Vælg en ambiente fra 1998-2000. Du behøver ikke engang at ofre så meget. Drifsikker og ok priser på reservedele.Opel har dyre service og reservedeles priser. De andre er ikke særlige holdbare med tiden. Hilsen
Ali

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

26-04-2005 kl. 22:53

Køb en Getz , den bliver du glad for!!
Alletiders bil med 3 års garanti uanset km.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2006 kl. 22:43

Du bør aabsolut vælge Fiesta tdci 1,4.
Læs samtlige anmeldelser og test og du vil ikke være i tvivl.Det er et kanonkøb.
Jeg har min til salg på disse sider.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-06-2006 kl. 11:49

Efter at have læst dit indlæg går jeg ud fra du skla have en velkørende, økonomisk og pålidelig bil med forholdsvis god plads?!

Hvorfor så ikke vælge en fabriksny Renault Clio II 1.2 Du kan jo få den til 110.000 kr + metallak og levering. Evt. + 5000 kr hvis det skal være en 5-dørs.

Clio'en er galvaniseret og der er derfor 12 års rustgaranti på den. Desuden kører den 30.000 km mellem hvert service.

Vlio'er har som standard el-ruder, servostyring, CD-Radio, fjernbetjent centrallås, højdejusterbar førersæde osv. osv.

Som du måske har regnet ud, er jeg sælger hos Renault. Såfremt du læser dette indlæg og kontakter mig på nedenstående tlf. nummer, skal jeg nok lave en ekstra god pris til dig. For jeg er ikke i tvivl om at Clio'en slår de andre biler du nævner med mange længder.

Med venlig hilsen

Salgskonsulent
Morten Munksgaard
Tlf: 26299357
Dahl Pedersen A/S - Skive
www.DahlPedersen.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-07-2006 kl. 15:51

Hejsa. Jeg synes du bør overveje at se nærmere på Mitsubishi Colt CASH med 75hk til 139.996 kr. Her får du det suverænt bedste køb i klassen. Du får virkelig meget kvalitetsbil for pengene. Hvem andre har esp, antispin, 6 airbags, el-spejle, el-ruder, fjb. c-lås, cd-radio m/mp3 afspiller, regnsensor, 16" alufælge, 3 års garanti uden kilometerbegrænsning som standardudstyr til en pris på kr. 139.996???
Colt har derudover nogle af klassens mest brændstoføkonomiske motorer. Den mindste motor med 75 hk, vandt sidste år BT´s økonomiløb, med et gennemsnit på ca 23 km/l ved blandet kørsel. . .

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-07-2006 kl. 15:51

Jeg skal til at udskifte min gamle Ford Fiesta fra '84 til fordel for en nyere og mere driftssikker bil. Budgettet ligger på 100.000-135.000, hvorfor jeg har kigget på følgende biler:
1) Hyundai Getz 1,3
2) Daewoo kalos 1,4
3) Ford Fiesta 1,2

Hensigten er at det er en bil vi vil beholde til den ikke kan mere - dvs. der skal ikke tages så stor højde for gensalgsværdien.
Den skal primært bruges til at køre til/fra arbejde (11 km t/r) men også ca 1 gang om mdr. mellem KBH og Århus. Hvad taler for/imod disse biler? Nye/brugte eller noget helt tredie?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg