Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvor skriver man en anmeldelse af en bil?

Jens Riber Meineche

Jens Riber Meineche
bruger siden
10-03-2010

06-03-2018 kl. 13:45

En af de ting jeg bruger mest når jeg skal se på bil, er hvad andre brugere skriver. Jeg har jo også selv prøvet et par biler så jeg vil da også gerne skrive en anmeldelse af de biler jeg har kørt, men hvor gør jeg det? Er det noget kun nogle få kan her på siden eller hvor gør jeg det? Jeg har været inde under "brugeranmeldelser", men jeg kan intet finde om, hvor man selv kan skrive en anmeldelse.

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Mikael Lundgren

Mikael Lundgren
bruger siden
01-04-2022

02-04-2022 kl. 18:02

Tror det er hemmeligt hvordan man gør. Jeg kan hellere ikke se det

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

02-04-2022 kl. 21:58

Du kan kun skrive en anmeldelse hvis du har haft din bil til salg.

Når du aå vil fjerne annoncen, enten pga du har solgt, ikke vil sælge alligevel, den er udløbet og du ikke vil betale mere etc. Så kan du få lov at lave en anmeldelse af den bil du har "erfaring med"

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Nielsen

Claus Nielsen
bruger siden
09-02-2024

09-02-2024 kl. 15:19

Aldrig købe bil eller stil på autohuset vestergaard
Jeg skriver for at dele vores dybe skuffelse og utilfredshed med min seneste oplevelse hos Autohuset Vestergaard, specifikt i forbindelse med købet af en VOLKSWAGEN TIGUAN i 2023. Efter at have opdaget en mislyd ved gear motoren kort tid efter købet, har min tillid til virksomheden lidt alvorlige skader.

Efter 3 måneder med bilen gjorde jeg opmærksom på problemet med mislyden, især når jeg kørte i rundkørsler eller nåede en vis fart. Til min store skuffelse og frustration forlangte Autohuset Vestergaard, repræsenteret af Bjarne Vestergaard, en FDM-test, efter at jeg havde henvendt mig til dem flere gange og mødt fire forskellige medarbejdere, der ikke kunne løse problemet eller tilbyde hjælp.

Det skal nævnes, at bilen var inden for den 6 måneders garanti, som Autohuset Vestergaard påstår at tilbyde ifølge Bjarne Vestergaard har sagt og står i deres salgskontrakt. FDM-testen konkluderede, at den pågældende mislyd blev betragtet som en normal "arbejdslyd", hvilket jeg stærkt uenig i. Det skal bemærkes, at denne mislyd blev opdaget tre måneder efter købet, og den resulterende reparation af tandremmen og andre skader kostede mig 19.500 kr. ekskl. moms. kun for auto dele.

Efter samtale med både FDM og Forbrugerstyrelsen blev det klart for os, at Autohuset Vestergaard burde dække disse omkostninger i henhold til 2 års reklamationsret og formodningsreglen inden for det første år. Derfor er jeg dybt skuffet over den manglende ærlighed og dårlige rådgivning, jeg har modtaget fra Autohuset Vestergaard.

Jeg føler mig vildledt og dårligt behandlet af Bjarne Vestergaard og resten af Autohuset Vestergaard-teamet. Deres mangel på ansvarlighed og deres forsøg på at unddrage sig deres forpligtelser som forhandler er uacceptabelt. Jeg har aldrig tidligere oplevet en sådan grad af dårlig kundeservice og mangel på professionalisme hos en bilforhandler.

Jeg ønsker at dele min erfaring med andre potentielle kunder for at advare dem mod at handle med Autohuset Vestergaard. Nu skal vi selv betale fordi vi ikke har kontaktet autohuset vestergaard i følge Bjarne Vestergaard som tidligere udtalte skrev vi dækker kun inden for 6 mdr.. garantien. Jeg håber, at min klage vil blive taget alvorligt, og at der vil blive truffet passende foranstaltninger for at rette op på denne situation.

Med venlig hilsen,
Claus

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

10-02-2024 kl. 14:17

Hvorfor lader du ikke FDM køre en retssag, hvis FDM er enige med dig. En forhandler kan ikke begrænse reklamationsretten ved at udstede en 6 måneders garanti.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg