Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

23-12-2021 kl. 23:25

På en I10 lyder det som meget.

HVor gammel er den? er der garanti?

Men på den anden side, der går vel hurtigt 2-3 timer med at skille bilen ad. 2-3 timer med at samle igen og så noget smøre olie og en garanti stillelelse efterpå. Så er 7500 vel heller ikke helt ude i hampen. Men 5k ville virke mere spiseligt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

s ø

s ø
bruger siden
08-01-2020

24-12-2021 kl. 08:33

det kan jo også være en utæthed ved trækakslen ved gearkassen som få olien til at løbe ud.
hvis det ikke er ret megt olie som løber ud, ville jeg ikke gøre noget ved det.Du kan jo løbende tjekke oliestanden på gearkassen.( brug youtube , hvis du er i tvivl )

der er masser af billige biler, som har haft det problem førhen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

24-12-2021 kl. 13:37

s ø

bruger siden
08-01-2020

skrev:
det kan jo også være en utæthed ved trækakslen ved gearkassen som få olien til at løbe ud.
hvis det ikke er ret megt olie som løber ud, ville jeg ikke gøre noget ved det.Du kan jo løbende tjekke oliestanden på gearkassen.( brug youtube , hvis du er i tvivl )

der er masser af billige biler, som har haft det problem førhen.

Den bliver ikke godkendt til syn, hvis der er en utæthed.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

s ø

s ø
bruger siden
08-01-2020

24-12-2021 kl. 14:49

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Den bliver ikke godkendt til syn, hvis der er en utæthed.



det kommer helt an på hvor utæt gearkasse er, masser af gange kan det lige tørres af med en klud inden syn, men det kan selvfølgelig være så meget, at det bliver et problem. Jeg har synet biler siden slut 80'erne og det var et helt almindelig problem dengang på rigtige mange biler og især Fiat
hvor mange biler har du selv repareret og synet KS ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-12-2021 kl. 13:40

Jeg fik dumpet en tidligere bil til syn pga. 1 (een!) dråbe olie fra en utæt pakdæse v. gearskassen.



Motor og gearkasse skal være tæt - hvis du fusker dig igennem, bør du vist ikke have adgang til at skrue på biler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

s ø

s ø
bruger siden
08-01-2020

25-12-2021 kl. 15:52

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Jeg fik dumpet en tidligere bil til syn pga. 1 (een!) dråbe olie fra en utæt pakdæse v. gearskassen.



Motor og gearkasse skal være tæt - hvis du fusker dig igennem, bør du vist ikke have adgang til at skrue på biler.

Jeg tror at det handler mere for dig om at få det " sidste ord i en samtale " og det kan jeg nemt leve med 😊
Din kone må være meget stolt af dig med din enorme viden om alt , men god jul til dig trods alt 😊

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-12-2021 kl. 17:42

s ø

bruger siden
08-01-2020

skrev:
Jeg tror at det handler mere for dig om at få det " sidste ord i en samtale " og det kan jeg nemt leve med 😊
Din kone må være meget stolt af dig med din enorme viden om alt , men god jul til dig trods alt 😊

Det lader da til at du har et stort problem med at blive modsagt, så måske skulle du sige din remse til spejlet istedet.



Jeg berettede blot egne erfaringer - men de passede så ikke rigtigt til din historie om at fuske sig igennem og hælde olie ud på veje og natur.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

26-12-2021 kl. 16:18

Autobutler.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

26-12-2021 kl. 16:19

KS !

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det lader da til at du har et stort problem med at blive modsagt, så måske skulle du sige din remse til spejlet istedet.



Jeg berettede blot egne erfaringer - men de passede så ikke rigtigt til din historie om at fuske sig igennem og hælde olie ud på veje og natur.

End ikke Paven er så hellig som dig

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg