Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

04-04-2017 kl. 22:20

Kamila Smolucha

bruger siden
27-02-2017

skrev:
Og er der en specifik grund til at I gør det ;)? Hvad med mine sidste kommentarer? Er det ikke så slemt, som jeg hørte fra andre?

Se roligt bort fra forumtrollen, der opretter sig (flere gange) dagligt med forskellige brugernavne - herunder ovenstående og mit brugernavn. Læg mærke til oprettelsesdatoen for brugeren...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

04-04-2017 kl. 23:14

Esben Tronstrøm

bruger siden
15-02-2017

skrev:
Bilbasen support er en forum troll
jeg ville selv gå efter Rio 0,9 motor er ikke meget at gøre godt med på længere ture og da den også kun har 3 cylindre og kun 5 hear vil den bruge en del brændstof ved motorvejs hastighed
så jeg ville nok kigge på den Rio men ærligt hvordan kan det være at det er de biler du kigger på
jeg ville selv nok kigge lidt mere efter comfort så som ac og fartpilot og ved at der er en del dejlige biler i 100000 kroners klassen med det

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/fabia/12-tsi-86-ambition-5d/3228854

Den der er den har god sikkerhed . Fartpilot og ac samt ok bundtræk og største bagagerum i klassen

eller måske denne her polo som også har fartpilot av og sædevarme
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/12-tsi-90-comfortline-5d/3224626

Håber det for dig til at tænke lidt mere over hvad du har lyst til

Om motoren er 0.9 eller 1.2 som i den Fabia, du anbefaler, har ikke den store betydning. Clio'en har 90hk - Fabia 86. Momentet er en anelse højere på Fabia, men ikke det store.



Enig mht. fartpilot og A/C - men det fåes vist til dem alle.



I mine øjne er Poloen alt for dyr for en 4 år gammel minibil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

06-04-2017 kl. 23:23

Du kunne også kigge på autooffer.dk, hvis du vil købe en ny bil

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg