Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

24-07-2015 kl. 16:26

Oktavia eller honda civic.
Læs nogle test (gerne tyske eller engelske). Fdm er desværre ret fordomsfulde.
Men prøv dem alle og køb den i syntes om.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

24-07-2015 kl. 16:37

Jeg kan se at Jacob kom mig i forekøbet med de to jeg tænkte på, men du har allerede selv nogle udemærkede kandidater også. Skoda Octavia fordi den ofte regnes for et fornuftigt valg, og Honda Civic fordi jeg selv er glad for min 5-dørs, og så fordi den er på "tilbud" til 230.000 kr. for tiden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

24-07-2015 kl. 20:57

Man kunne kigge på eks den nye Ford C-Max, som er en god allrounder til en ny familie. Plads til barnevogn etc......Nu i alliegevel sikker skal se på Fokus. Måske passer den netop til jeres behov......tjek den ud på alle måder-

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-07-2015 kl. 19:08

Jeg syns med fordel at de unge familier kan kigger efter de mere pratiske biler, hvor børnene også sidder lidt højere...Som eks Ford C-max----VW Touran----etc....mere pratiske og anvendeligheden i top.....god gensalgsværdi som oftest. Altså SUV biler kaldet i daglig tale....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

28-07-2015 kl. 20:36

T Nielsen

bruger siden
03-12-2009

skrev:
Jeg syns med fordel at de unge familier kan kigger efter de mere pratiske biler, hvor børnene også sidder lidt højere...Som eks Ford C-max----VW Touran----etc....mere pratiske og anvendeligheden i top.....god gensalgsværdi som oftest. Altså SUV biler kaldet i daglig tale....

Jeg er enig i biltypen - men de kaldes nu MPV ;-)
De er praktiske i daglig brug og meget fleksible.

SUV er biler som Nissan Quasqhai, VW Tiguan, Dacia Duster etc. - firhjulstrækkere - eller nogle, der ligner.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-07-2015 kl. 23:05

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Jeg er enig i biltypen - men de kaldes nu MPV ;-)
De er praktiske i daglig brug og meget fleksible.

SUV er biler som Nissan Quasqhai, VW Tiguan, Dacia Duster etc. - firhjulstrækkere - eller nogle, der ligner.

Korrekt.......er MPV de hedder ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg