Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Første gangs køb.

Nick Klein Henriksen

Nick Klein Henriksen
bruger siden
13-05-2023

13-05-2023 kl. 21:45

Halløj med jer.



Jeg har stirret mig blind på alle mulige forskellige biler, og er kun blevet klogere på at jeg skal kigge på benzin biler, med så få km kørt som muligt.



Jeg har set på nogle forskellige audier, passater, chevrolet, bmw, osv. problemet for mig ligger så bare i de høje afgifter (Jeg anser 1500+ højt) samt det jo selv grundet budgettet er ældre årgange jeg må kigge på.



Bilen skal bruges som primær transport, jeg har 3 unger og en kæreste der skal kunne være plads til, og sikkerheden er vigtig.

Så jeg også mere til sedan end hatchback, men åben for det mest



Også må den jo godt acc. bare lidt hurtigt. :P



Vi snakker brugt køb da budgettet ikke er kæmpe, max 50k.



Håber i har nogle gode bud. =)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-05-2023 kl. 08:07

For lige at opsummmere:
Du vil have en sedan
den skal være rummelig (stor)
den skal være hurtig
den skal være benzin med lavt km. Tal
den skal gå langt på literen (billig grøn ejerafgift)
og så må den Max. Koste 50.000,-

Det er umulige krav du stiller, desværre

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Nick Klein Henriksen

Nick Klein Henriksen
bruger siden
13-05-2023

14-05-2023 kl. 09:22

Ja det ser unægtelig næsten sådan ud, at det er de små guldkorn her og der. ;)

Man kan sige at det er de rammer jeg kiggede efter, og nok godt var klar over at de nok ikke alle kunne få en tjekliste.
Også derfor jeg skrev i hvilken boldgade jeg havde kigget, også måske have en forhåbning om, nogen lige havde et par gode ideer herinde fra. :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-05-2023 kl. 09:58

Her er en søgeliste:
en Audi A4 ( tænker ikke den må være mindre) i benzinudgave, som kører mindst 18 på literen og har kørt Max. 75.000 km et fint valg for dig.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/ms-a4-serie?Fuel=1&KmlFrom=18&PriceFrom=0&MileageTo=75000&ZipCode=0&IncludeEngrosCVR=True&IncludeSellForCustomer=True&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=True&IncludeLeasing=False&IncludeCallForPrice=True&Cartypes=Sedan&HpFrom=&HpTo=&SortBy=price&SortOrder=asc

Eneste problem er at priserne går fra 260.000 til 390.000 😅

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Nick Klein Henriksen

Nick Klein Henriksen
bruger siden
13-05-2023

14-05-2023 kl. 10:04

H P

bruger siden
06-01-2004

skrev:
Her er en søgeliste:
en Audi A4 ( tænker ikke den må være mindre) i benzinudgave, som kører mindst 18 på literen og har kørt Max. 75.000 km et fint valg for dig.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/ms-a4-serie?Fuel=1&KmlFrom=18&PriceFrom=0&MileageTo=75000&ZipCode=0&IncludeEngrosCVR=True&IncludeSellForCustomer=True&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=True&IncludeLeasing=False&IncludeCallForPrice=True&Cartypes=Sedan&HpFrom=&HpTo=&SortBy=price&SortOrder=asc

Eneste problem er at priserne går fra 260.000 til 390.000 😅

Haha.
Altså jeg har skam også kigget både på Peugeot og ser pt aktivt på Honda civic, så det ikke fordi de SKAL, men det var at foretrække 😅

Vigtigste er nok:
Max 50.
Max 15-2k afgift
Plads til 5.

Gerne bare med lidt hk i. Det som sagt accelerationen der tæller 😅

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg