Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

01-11-2014 kl. 22:19

Lidt besværligt MEN

Du kan sætte den til salg i 10 minutter, når du så tager den af igen, så bliver du bedt om at vurdere den.

Ulempen ved det er , jo så at BB har valgt, at du skal betale for at sætte din bil tilsalg. Og derved koster det dig at skrive en vurdering....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Palle Vejen

Palle Vejen
bruger siden
18-02-2015

09-09-2015 kl. 15:30

Så er jeg nu kommet til 2 eftersyn dvs 60000 km. Jeg har ikke før været mere glad for en bil end jeg er nu. Dsg kører som en drøm den er hurtig i acceleration og ligger godt på vejen. Er det en vigtig faktor så sammenlign med andre modeller feks volvo Ford de franske. Mange er overrasket og jeg blev også. Den "lille" 1,4er gør det faktisk godt. Jeg har tit trailer på og det er ok i økonomi 1200 kg er jeg dog ikke på Men 750+ giver 15 kml.
En ferie tur til det flade Holland 130 kmt og 17 på literen ved fornuftig kørsel.
Vi er ikke i tvivl den bliver hos os i mange år

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Palle Vejen

Palle Vejen
bruger siden
18-02-2015

09-09-2015 kl. 15:53

2673 kroner for første service ved 30000 og forventet pris ved 60000 (på torsdag) er 3200 kroner. Den fik Pava inden den kom på gaden og det er nu første gang vi skal have den afsted med det til opfølgning. Det koster 3700. Ellers intet at bemærke. Fik jeg skrevet at den har et antrit der ikke ses lignende i den størrelse biler ;-)
Ellers spørg løs. Det er en af de ting der mangler her på bilbasen så kan jeg hjælpe gør jeg det gerne.

Info om bilen evt. Blåmetalic tonede ruder bag i 16" seat fælge med dunlop sport på. De kører faktisk ganske fortrinligt og rimelige støjsvage.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Palle Vejen

Palle Vejen
bruger siden
18-02-2015

09-09-2015 kl. 16:59

Jeg prøvede kun den store benzin. Diesel er ikke en mulighed for os. Fruen er i hjemme plejen og deraf en million starter om dagen.
Jeg syntes ikke plastik er et problem, vi kom fra en mazda 6 2,3 sport med bose osv. Der kan anlægget i seaten dog ikke være med men resten kan. Den er mindre jo men nu køber vi jo ikke en 7 Pers. Bil når det ikke er nødvendigt hvis du kan følge mig. Dsg gearet er alt det dy behøver. Kører du med let fod mærker du ikke de 7 gear. Er du til frisk kørsel så halvt ned med pedalen og du ved hvad jeg mener. På autobahn i Tyskland en stille søndag aften... Gear ned 2 gange til 5 og smæk den i bund så går den 200 inden du er i nærheden af at ramme det røde felt.
Kan kun sige god fornøjelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg