BilBasen Forum
Peugeot 307 2.0 HDi 90 hk
Kim Jacobsen
11-03-2010 kl. 13:13
Jeg har fundet den har (Peugeot 307 2.0 HDi 90 hk 2003) model hos en forhandler... Jeg kan rigtigt godt lide den da der er plads til noget famillie forøgelse hvis det nu engang skulle komme... (Også kan den kører stærkt :-D)
Det er jo selfølgelig også en diesel og da jeg ligger og kører langt hverdag så skal det jo være en bil der fungere uden en hel masse degedar
Men har bare hørt så mange som har haft problemer med Peugeot´er men kunne godt tænke mig og hører hvilken oplevelser i har haft af den her type model... både dårlig og gode oplevelser
Mvh Kim
kim k
11-03-2010 kl. 14:36
Jeg har for nylig købt en selv samme bil da min gamle bil blev smadret af fruen.
Vi skulle sådan set bare bruge en bil hurtigt, da vi kører 150km om dagen og fik et godt tilbud på en ovenstående model, min har gået 240.000km og er lige blevet gjort klar til syn, det kostede 1stk pære til nr.pladelys.
Jeg syntes det er en rummelig bil med god plads og komfortabel, der er fin plads til 4voksne samt evt. bagage, eneste anke jeg har er at nakkestøtten ikke kan justeres frem/tilbage som i min gamle bil.
De 150km bilen kører hverdag er ca.90% på motorvej resten i by, og her i kulden kører vi med at snit på knap 17kml hvilket jeg syntes er okay.
Hvis ellers du finder en bil der serviceret og passet som man nu bør med en bil tror jeg du bliver meget tilfreds med dit køb, jeg er ihvertfald blevet positivt overrasket.
Min har fartpilot og aircon, 2 ting jeg syntes er meget praktiske i en bil man tilbringer meget tid i.
Kim K
Kim Jacobsen
11-03-2010 kl. 17:02
Men mange tak for svaret