Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Enevold Christensen

Enevold Christensen
bruger siden
18-09-2005

28-12-2010 kl. 09:47

Jeg har gennem 3 år brugt Günter Thomsen Osterallee 193. De er både Peugeot og Opel forhandler. Værkfører snakker dansk. Et rigtigt rart sted at komme. Du får en super service, kender priserne før de starter. Får regningen gennemgået, når du betaler. Desværre kan jeg ikke bruge det værksted mere, når jeg får min nye Seat i januar.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-11-2014 kl. 13:15

Skræmmende historie. Desværre ikke længere usædvanlig.

Jeg har flere gange fået lavet eftersyn hos Mitsubishi Flensburg (Diamant Autowelt).
Første gang fungerede det helt fint. (Det er 8-9 år siden).God service og udførlig serviceplan over lavede arbejder og forslag omkring undervognskoponenter der snart skulle skiftes. Lånebil så vi kunne handle i Flensburg imens.

Anden gang - et par år siden - forsøgte vi os igen. Denne gang var attituden blevet lidt mere arrogant, og de er tydeligvis blevet overrendt af danskere der lige skal "ha det hele til det halve".
Vi blev lovet at eftersynet kunne klares på en god time mens vi ventede. Efter 2½ time var værkføreren stadig ikke færdig med den, for "der var lige kommet en hasteopgave på en anden bil". Nå-ja og så kan "der dumme dàne" vente imellemtiden. (Familien var ikke helt tilfreds med logistikken)
Regningen var imellemtiden blev lige så høj som et tilsvarende eftersyn hos Mitsubishi i Østjylland.

Sidste sommer forhørte jeg på eftersyn og udskiftning af bagskiver/klodser på min Clio.
Sammenlignet mellem Autobutler`s 3 værksteder samt et par AutoMester værksteder så var Renault i Flensburg KLART dyrest. Ikke marginalt men markant dyrere !!

Min vurdering er at man skal noget længere ned i Tyskland for at få priser der ikke har fået et "dansker-tillæg" på.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg