Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

13-05-2015 kl. 11:26

"Noget" bruger strømmen - så det er igang med at lede.

En mulighed kunne være lys i kabine eller bagagerum, der ikke slukker, en radio eller måske en forbruger tilsluttet strømstik.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

13-05-2015 kl. 12:50

Ville nok også kaste et kritisk blik på generatoren, om den leverer nok strøm, og kik også efter dårlig stelforbindelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

13-05-2015 kl. 16:45

Har selv haft problemer med batteriet her hvor det var koldt...for mange små ture. Har nu fået nyt på....jeg spurgte om det ikke skulle lade op inden det kom på bilen. Svaret var ikke nødvendigt hvis jeg skulle ud på en længere tur....jeg skulle køre omkring 100km.....så bilen starter som en mis nu....Problemet er hvis det kun er små ture man køre, også på et nyt batteri, kan det bryde sig selv ned.....men tjek generator

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

13-05-2015 kl. 17:16

Jeg har selv haft en 2007 1,8 Sport som ikke var ramt af dette problem, det ser ud som nogle døjer med det mens andre intet har bemærket. Jeg kørte selv 7 år med det første batteri og forkortede nok selv levetiden, da jeg glemte at slukke lyset i kabinen en frostkold aften, men den startede næste morgen. Du kan tage et kig her efter årsag og løsning.

http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Flat_battery

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg