Nulstil
Køb
Personbil
Citroën
Viser: 2 biler til salg
Sortér:
Forhandlerlogo

Citroën C1

1,0 VTi 72 SportLine 5d

83.500 kr.

  • 2/2019
  • 57.000 km
  • 28,9 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
2/2019
57.000 km
28,9 km/l
GRØN POWER % % FINANSIERINGS KAMPAGNE 💰 MED OG UDEN UDBETALING ⭐️ ÅBENT ALLE UGENS HVERDAGE 10-17 LØRDAG OG SØNDAG 11-16 TLF.📞 65951010 VI ER ALTID KLAR TIL EN BILHANDEL SÅ TRÆF OS UDEN FOR BUTIKKENS ÅBNINGSTID INDTIL KL. 22 PÅ TLF.📞 60870408 ✅ POPULÆR MINI BIL (søster til Aygo) ✅ ALLE SERVICE PASSET HOS CITROEN ✅GODT UDSTYRET - SPORTLINE MODEL fjernb. c.lås, fuldaut. klima, kørecomputer, infocenter, startspærre, sædevarme, højdejust. førersæde, el-ruder, dæktryksmåler, håndfrit til mobil, bluetooth, multifunktionsrat, musikstreaming via bluetooth, usb tilslutning, aux tilslutning, kopholder, stofindtræk, 6 airbags, abs, antispin, esp, servo, 1 ejer, ikke ryger, tidligere undervognsbehandlet Din nye bil fra Det Fynske Bilhus har altid fået et mekanisk tjek af bremser, bære arme, m.m. og leveres med reklamation i henhold til Købeloven. Du kan ydermere til købe: + ekstra garanti. + vinterhjul + undervognsbehandling Til markedets bedste priser På gensyn til en god handel,
Odense S, Fyn
Forhandlerlogo

Citroën C1

1,2 PureTech 82 Feel Complet 5d

58.500 kr.

  • 3/2016
  • 59.000 km
  • 23,3 km/l
  • Manuelt gear
  • Benzin
3/2016
59.000 km
23,3 km/l
Klar på hurtig handel? Er du på udkig efter en stabil og økonomisk bil? Er et af kriterierne, at bilen kan følge med på nedkørsel til motorvej? Så er denne bil noget for dig. Med de lidt ekstra HK, gør det stor forskel på kampen om at ramme 110 km/t på motorvejen. Jeg har selv prøvet forskellige C1/Aygo/108 med kun 68HK, inden jeg købte denne C1 med 82 HK. Der er verden til forskel. Denne bil har det meste af sin levetid været bosat på Amager, og derfor medfølger der lidt skønshedsfejl med små buler (2 jeg kender til og 1 ridse), da by-bilister ikke har lært at parkere endnu. Bilen overtog jeg af en ældre dame, og straks efter overtagelse, fik bilen den store tur med klargøring, ekstra stor service (motorens, udskiftning af alle væsker, nye tændrør mm) Alt i alt får du en bil hvor motoren er godt velplejet, med udvendige skønhedsfejl. Vedligehold af køretøj: - Service overholdt til tiden Senest: stor service før tid ved 58.797 km - Synet 11. Marts 2024. Næste syn marts 2026 og den kommer til at gå igennem uden problemer. - For skive- og bremserklodser skiftet ved 50.000 km d. 31.08.2023 - Klassisk fejl på c1, Aygo og 108 er for elrude knap, hvilket er skiftet til ny original sæt ved 55.000 km. D. 19.12.2023 Information på køretøj: Årgang: 2016 Km: 59.xxx - 5 døre - 1,2L motor med 82hk, og sat til benzinøkonomi på 23,3km/L og grøn afgift på 330kr. Ved bykørsel 80% og motorvej/landevej 20% kan den køre 15,8 km/liter. Den kører længere ved mere landevej- og motorvejskørsel - Touchskærm - klimaanlæg / Aircondition - fartbegrænser og fartpilot (rart på motorvejen) - multifunktionsrat - bluetooth - fjernbetjent centrallås - Gode dæk og bremser - ABS Bremser - kopholder - Automatisk kørelys - elruder - Xenonlygter - tågelygter - servo - infocenter - startspærre - højdejusterbart førersæde - USB tilslutning - AUX tilslutning - stofindtræk - splitbagsæde - isofix - ekstra monteret fører/passagere armlæn
København S, København
Side 1 af 1

Citroën

Citroën er en fransk bilproducent med en stolt historik, der blandt andet indeholder klassikere som 2CV'eren og den futuristiske Citroën DS. I dag er Citroëns modeller dog mere afdæmpede i designudtrykket, når man ser på populære modeller som Citroën C1, Citroën C5 og Citroën Saxo, der grundlæggende er identiske med Peugeots modeller fra samme tid. De seneste år er Citroën dog begyndt at eksperimentere mere med designet, når man retter blikket mod DS-serien i form af Citroën DS3, DS4 og DS5. En af Citroëns største succeser i Danmark er Citroën C5, som i begyndelsen af 00'erne blev usædvanligt populær som leasingbil hos virksomheder, hvilket har medført, at antallet af brugte Citroën-modeller til salg bugner på de danske brugtbil-sites. Det betyder, at du kan få masser af plads, komfort og udstyr for en endog meget beskeden pris. Der er dog en del af de brugte modeller, der har problemer med det elektriske system samt slidt mekanik. Samtidig er reservedelene i den dyre ende, så sørg for at undersøge bilen grundigt, hvis du overvejer at købe en ældre C5. Til gengæld er der meget få problemer med en anden populær model, nemlig den lille Citroën C1, som er en moderne mikrobil, der er produceret i samarbejde med Peugeot og Toyota. Hvis blot bilen har fået en ekstra gang rustbeskyttelse - hvilket er et generelt problem blandt alle mikrobilerne - er der ikke meget at sætte en finger på. Groft sagt kan man sige, at den består af simpel teknik, og derfor er der kun få ting, som kan gå i stykker.

3 Facts om Citroën

I dag er en høj procentdel af komponenterne i biler fra Citroën og Peugeot identiske. I grove træk er det kun karosseridele og dele af interiøret samt Citroëns unikke affjedring, der er til forskel. Citroën har stadig ry for at være unødigt komplicerede og for at ruste. Men statistikken viser i dag, at de ikke ruster mere end gennemsnittet.

Citroëns historie

Firmaets historie har sit udspring i 1919, da André Citroën grundlagde virksomheden. Men først efter 2. Verdenskrig lykkedes det den franske producent at få styr på økonomien, da man løftede sløret for den franske version af folkevognen, 2CV. Den nu legendariske bil så dagens lys i 1948 og forblev stort set uændret i 42 år. Få år senere formåede Citroën endnu engang at imponere, da man i 1955 præsenterede modellen DS, som var den første bil i verden med det nu legendariske hydropneumatiske affjedringssystem. Det skabte grundlaget for senere modeller, herunder Xantia, C5 og C6-modellerne. Da bilsalget i 1974 faldt drastisk i forbindelse med oliekrisen gik Citroën konkurs. Den franske regering frygtede arbejdsløshed og arrangerede at fusionere firmaet med Peugeot. Resultatet blev PSA Peugeot Citroën.