Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Kørte ned i en bussluse...

Lars Petersen

Lars Petersen
bruger siden
22-11-2020

22-11-2020 kl. 15:37

Jeg erkender at det jeg gjorde var fuld stændig idiotisk men sket er sket.

Her i forgårs troede jeg at jeg kunne køre over en bussluse, det viste sig så at min bil ikke var bred nok. Sjovt nok. Jeg kom heldigvis op igen men tænker da at den skal en gang til mekanikeren og tjekkes?

Jeg inspicerede bilen efter uheldet og det eneste der gik i stykker var det man kalder "fender liner" på den ene side. Kender ikke det danske udtryk.

Ellers er der ikke umiddelbart noget der føles anderledes eller ser anderledes ud. Men uheldet var nu rimelig voldsomt så var/er lidt overrasket.

Hvor meget kommer det mon til at koste at få den tjekket og monteret en ny "fender liner" det er kun den ene som gik i stykker.

Tak på forhånd :)

Dette indlæg blev 22-11-2020 15:45 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik P

Henrik P
bruger siden
06-01-2004

22-11-2020 kl. 16:58

Under forudsætning af jeg har "googlet" rigtigt, så er en fender liner en inderskærm
Jeg kan næsten ikke forestille mig en situation hvor det kun er den som er beskadiget, når bilen har været nede i en bussluse...

Dernæst, så vil du få et mere kvalificeret svar hvis du skriver hvilken bil det drejer sig om....
Der er forholdsvis stor forskel på reservedelespriser til en Seat Mii og en Bentley Bentayga feks.

Lars Petersen

Lars Petersen
bruger siden
22-11-2020

22-11-2020 kl. 17:46

Henrik P

bruger siden
06-01-2004

skrev:
Under forudsætning af jeg har "googlet" rigtigt, så er en fender liner en inderskærm
Jeg kan næsten ikke forestille mig en situation hvor det kun er den som er beskadiget, når bilen har været nede i en bussluse...

Dernæst, så vil du få et mere kvalificeret svar hvis du skriver hvilken bil det drejer sig om....
Der er forholdsvis stor forskel på reservedelespriser til en Seat Mii og en Bentley Bentayga feks.

Ah ja min fejl, det drejer sig om en ældre ford ka. Tænkte også umiddelbart det samme som dig da det var rimelig voldsomt. Ringer til mekanikeren i morgen og får en tid så de kan tjekke den.

Efter uheldet var jeg ude og tjekke. Fælge så fine ud, har heldigvis stål fælge på. Men glemte vidst at sige at hjulkapslerne knækkede/faldt af og kunne ikke sættes på igen. men de koster jo ikke mere en end 100kr. Udover det kunne jeg ikke se eller høre noget anderledes.
Var et stykke fra hjemme så kørte også en del km efter uheldet og der var ikke noget som var unormalt. Nu står den dog og venter i garagen på en tid til mekanikeren.

Kurt Thomsen

Kurt Thomsen
bruger siden
10-02-2004

23-11-2020 kl. 13:46

Meld det til forsikringen,måske kan du være heldig at få den totalskadet.