Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Advarsel mod Niels Boye Larsen biler

Morten Dam-Larsen

Morten Dam-Larsen
bruger siden
04-10-2020

04-10-2020 kl. 21:48

Købte en Peugeot 206 om søndagen. Om tirsdagen låste bagbroen sig fast da lejerne var slidt op. Dette bevirker at bagenden hopper op og ned ved kørsel. Det gør at hjulenes vejgreb er sat helt ud af funktion. Jeg skrev til Niels Boye Larsen og han er fuldstændig ligeglad med om min kæreste (pige) kører galt og slår sig ihjel. Han svarer slet ikke på min henvendelse. Når man læser andres oplevelser med denne platugle, er det de samme ting der går igen.
Han er fuldstændig ligeglad med reklamationer. Han laver ulovlige, ugyldige ansvarsskrivelser og han er fuldstændig ligeglad med købeloven og reklamationsret. Når pengene er betalt er han fuldstændig ligegled med dig som kunde, for han ved jo at kunden ender med at føle sig svindlet, så hvorfor bekymre sig når en bil er solgt. Nu bliver han politianmeldt for at lade en kunde forlade hans forretning i en bil som han vidste var livsfarlig at køre i. Hold jer langt væk fra denne svindler. Han er den mest kyniske, arrogante og beregnende bilhandler jeg har mødt.
HOLD JER LANGT VÆK!ordre 23033

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Klaus Bil

Klaus Bil
bruger siden
01-04-2008

05-10-2020 kl. 10:18

Hvad kostede bilen?
Hvad er årgang og kilometerstand?
Og er der nogen forbehold i slutsedlen?

Palle Stig Nenser

Palle Stig Nenser
bruger siden
22-05-2019

06-10-2020 kl. 05:59

Hvad får folk til at køre rundt med denne forhandlers kæmpe store grimme reklamer på deres biler ? Har ofte undret mig over det.

Kurt Thomsen

Kurt Thomsen
bruger siden
10-02-2004

08-10-2020 kl. 08:53

Håber bilbasen udelukker de to som ikke kan holde sig til almindelig ordentlig sprogbrug,det er ynkeligt at være vidne til,at formentlig voksne mennesker,kan op føre sig sådan i et ellers godt forum