BilBasen Forum

Abonner på forumtråd

Forskel på Volkswagen Polo og Peugeot 208

Mads Bjørn Georg Jensen

Mads Bjørn Georg Jensen
bruger siden
21-06-2016

21-06-2016 kl. 14:44

Jeg overvejer at lease en bil til omkring kr. 2.000-2.500 om måneden.

I den forbindelse ville jeg høre, om der var nogen, der havde erfaring med forskellen på eksempelvis en Wolkswagen Polo og en Peugeot 208. Prismæssigt ser de rimelig ens ud, men hvad med reparationer m.v.?

Vh
Mads

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

21-06-2016 kl. 15:00

Hvis du leaser bilen, er reparationer underordnet - det bør være en del af leasingaftalen og derfor ikke noget, du skal betale.

Jeg vil umiddelbart ikke forvente den store forskel på antallet af reparationer på de 2, men du vil typisk få mere udstyr for de samme penge hos Peugeot.

Jørgen Eriksen

Jørgen Eriksen
bruger siden
08-03-2006

21-06-2016 kl. 16:24

Der er også Kia Rio til leasing priser på ca 2000-2500 pr måned. Hold øje med at man binder sig formentlig 36 måneder og max 15.000 km pr år, ellers bliver det dyrere pr måned. Tror også de 3 biler er meget ens, altså bare et køretøj fra a til b.

Frederik Jensen

Frederik Jensen
bruger siden
22-06-2016

22-06-2016 kl. 23:33

Hej Mads.

Kan fornemme at du står i lidt overvejelser angående leasing, har ret godt styr på det, da jeg selv arbejder hos en bilforhandler til dagligt.

Nu ved jeg ikke hvor længe du skal bruge bilen, men kan klart anbefale Mini-Leasing. Under en Mini-leasing aftale er alt inkluderet i prisen, her snakker vi forsikring, service, dæk garanti mv. Det eneste man skal bekymre sig om under sådan en aftale er brændstof. Dettte er en form for oprationelleasing bare du ikke har bilen i ret lang tid. Mener de fleste aftaler kan laves helt ned fra 1 måned frem til 15 måneder af gangen med 18.000 km årligt. Der tages ingen udbetalinger, dog ligges der et lavt depositum man får tilbage efter endt leasing hvis bilen aflevres i god stand. Man er egentlig sat igang efter den første månedlige ydelse er betalt til selskabet/forhandleren.

PrivatLeasing er også en mulighed, der starter man som regel ud med lav udbetaling til de minibiler du nævnte. eksempel: Du får muligheden for at lease en Peugeot 208 billigste pakke starter ved 15.000 km årligt 0 kr. i udbetaling og månedligydese på 2000 kr. Bagefter begynder du at tilkøbe flere kilometer, service, vejhjælp dæk aftaler med videre. Dette kaldes oprationel leasing, og ender ud i næsten samme resultat som mini leasing, bare du her kan have bilen i op til 36 måneder.

Elsker bilbasens produkt, men på leasing er siden ikke så god og det er vel også klart da siden er et marked for køb og salg. Synes du bør tage et kig på www-goleaseit.dk eller www.findleasing.nu - den ene side tilbyder 3 leasingtidbud, hvor den anden er en side der har samlet de fleste danske leasing tilbud, hvilket giver et godt overblik. også på minileasing og privatleasing.

Håber du kunne bruge min hjælp.

VH Frederik

Dette indlæg blev 22-06-2016 23:33 redigeret af dets forfatter.

Mette Hansen

Mette Hansen
bruger siden
16-03-2013

15-12-2016 kl. 20:26

Hmm beklager fejl i mit link http://www.Billeasing-tilbud.dk

Dette indlæg blev 15-12-2016 20:27 redigeret af dets forfatter.