Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Min første bil

Martin Juel Andersen

Martin Juel Andersen
bruger siden
17-02-2019

17-02-2019 kl. 02:39

Hej!
Jeg bliver 18 her til april, og er på udkig efter en bil.
Jeg er lidt af en bilnørd, og det gavner mig ikke særlig meget, med mit lave budget (max 70k).
Min far har indvilliget til gerne at ville være den store finansielle faktor, hvor jeg selvfølgelig selv kommer til at stå for alt det overskydende (forsikring, ejerafgifter, repration og benzin).

Den skal primært bruges til at køre i skole, eftersom jeg bor et godt stykke fra min skole (ca. 15-20 km), men også gerne kunne fragter mig rundt til venner. Jeg vil gerne have en rigtig drengerøvsbil, er sikker på I ved hvad jeg mener (en smule larmende, og gerne nogle HK'er).

Jeg har efter flere månderes søgen på både DBA, Bilbasen og GulogGratis, ikke lykkedes med at finde noget interresant. Jeg har lidt i tankerne at det gerne må være noget der kan hamle lidt op med GTI-klassen, eftersom budgettet ikke rækker til GTI (af hvad jeg har fundet frem til).

Jeg søger derfor noget råd om hvilken bil der er sjov at køre, ikke er for stor (skal kunne begå sig i Københavns smalle gader), og som er nogenlunde økonomisk.

Jeg vil på forhånd gerne takke for hjælpen!
Dbh Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Esben Tronstrøm

Esben Tronstrøm
bruger siden
15-02-2017

17-02-2019 kl. 23:34

Evt en opel Vectra 2,8 V6 turbo

men helt ærligt det du vil have og til den pris fås ikke rigtigt
du vil have lyd . HK . 0-100 . Ok plads og sikkert også drift sikker
du skal måske bare prøve at se lidt mere realistisk på det hele
og vælge en bil du syntes ser godt ud og har undet 100000km på tælleren
mig er af nyere årgang så når du bliver ældre og for flere penge kan du købe hvad du vil have
lige pt er det dumt and bruge 70 klik på en bil som opfylder dine krav blot for at den kan koste dig 5-30 klik i nær fremtid i reparationer

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg